Jo Frost, nanny on tour

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sun01, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    OMG..... Cultuurverschil waarschijnlijk of zo zelf behandeld vroeger

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Dat was dus die van deze week. Die kon ik toevallig al zien vanwege premium. Maar ik was even vergeten dat dat de reden was. Sorry.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik vond dit zo zielig... Ik weet ook niet of zij de lijn wel door kan zetten en die man bemoeit zich er niet echt mee toch?
    ( werd ondertussen gebeld.. Heb niet alles meegekregen)

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Die man deed wel een poging, maar dat werd weggewuifd door zijn vrouw.

5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Deze moeder heeft ZOVEEL schuldgevoel dat zij echt tot inkeer moet komen.. Ze behandeld hem als een peutertje

Er is ben ik bang wel meer nodig dan alleen Jo Frost..

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

De aflevering was gister toch?
    Nou dat kwartje valt uiteindelijk wel hoor.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het echt vreselijk vind voor dat jochie wat die allemaal mee heeft moeten maken in ze jonge leventje. Met 6 maanden achter gelaten door zn moeder omdat ze echt weer moest gaan werken.
    En die vader die het gezin compleet in de steek laat omdat die vrouw hem afleid in zn baan doordat hij zo verliefd was. maar dan na 4 jaar ineens denkt misschien klopt het allemaal toch wel laat ik ze maar naar NL halen. :$ Echt OMG, dat ze die man nog terug wilde. :$

7. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Precies dat..

En die termen van 'stomme Filipijn' en 'als je nog een keer wat zegt ga ik verhuizen', dat soort dingen.. Dat kwam in mijn ogen nou niet over alsof zo'n jongetje dat zelf heeft bedacht.

Ik vond moeder vooral heel radeloos over komen, keur had gedrag absoluut niet goed want het is totaal niet in het belang van het kindje maar dat jongetje is het enige wat zij heeft en daar klampt ze zich(extreem veel te veel) aan vast.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een vreselijk overvol huis volgestouwd met troep cq speelgoed. Dat helpt niet mee lijkt me.

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Omg soveel in dat huis! Geen wonder dat kids druk zijn

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heeft ze in een opwelling een varkentje gekocht....OMG!:$
    Die vrouw heeft echt hulp nodig......best sneu eigenlijk.

11. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Och, arme kinderen. Als je huis zo vol is, waarom 3kinderen en een varken? Ik snap hoe moeilijk klein wonen is (woon zelf in een 2kamer woning met 3 bejaarde katten en een kind), maar je moet creatief zijn om ruimte te creeren.
    Gelukkig hebben ze hulp want dat is echt nodig

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik had echt te doen met dit gezin! Maar ik vond Jo echt sterk!

13. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat door alle problemen van moeder jo niet echt heel erg toe is gekomen aan opvoedkundige hulp.

14. IkTara

IkTara Actief lid

13 mei 2011
    190
    63
    28
    Ik vond dat de nanny juist de vinger op de zere plek heeft gelegd. En petje af voor beide ouders dat ze ook echt wat deden met het advies!! En dat voor heel nederland! Ik vond het knap e overduidelijk dat deze moeder (en vader) veel van hun kindjes houden!

15. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hou je maar vast voor de volgende aflevering. Die vond ik echt lastig om te zien.

16. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik snap het echt gewoon niet. Wij wonen ook echt niet in een kast van een huis, het is kleiner dan gemiddeld, maar we hebben gewoon een normale eethoek en zithoek en voldoende slaapplaatsen. Maar waaaarom 3 kinderen dan? Daarvoor liep t vast ook al niet vlekkeloos, dus dan wil je toch niet nog een kindje in zo'n blokhut erbij proppen? Ik zou volgens mij gek worden, zo vol als het stond. Brr.

Ben ook erg benieuwd naar volgende week. Zag er erg pittig uit.

17. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    De slaapkamer van de ouders leek trouwens een stuk groter dan de woonkamer. Maar jeetje wat stond alles vol zeg!! :O Die kinderkamers ook, alsof er een bom ontploft was.. Ik zou zo echt niet kunnen wonen met al de spullen die echt overal liggen te zwerven. Met zo,n kleine huiskamer zou ik al voor een andere bank gaan ipv van zo'n grote hoekbank zodat de kinderen dan toch wat meer ruimte hebben om te spelen ipv om op de bank en tv kast te lopen/klimmen.

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Vanmorgen de aflevering teruggekeken.
    Er was duidelijk veel meer aan de hand dan alleen lastige kinderen l. Vond dat Jo het heel goed deed, ze legde de vinger precies op de zere plek.

19. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Dit helemaal. Ik zou het ook zo anders hebben ingericht als ik hun was. Die twee oudsten samen op een kamer in een stapelbed. Dan de jongste bij zn ouders voorlopig. Van één van de kamers een speelkamer maken, niet om vol te stouwen met al dat speelgoed, want gelukkig ging daar veel van weg, maar zodat ze kunnen gaan ademen in de woonkamer en een eethoek kunnen gaan creëren door ook de bank weg te doen en een tweezitter terug te kopen. Ik zou echt gék worden. En vervolgens flink sparen om een uitbouw te kunnen doen of te verhuizen, oa door geen halve winkels meer leeg te shoppen. 👍 Mijn handen jeukten. 😂

20. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Nou idd, zo zou ik het ook gedaan hebben.

Deel Deze Pagina