Hoe die man loopt te vloeken en te tieren en zojuist dat hoe ze reageert als ze gewoon iets wil laten zien!
Idd. De gang was niet de enige reden imo. Of misschien was de angst van de gang ook deels een gevolg van hoe de ouders het aanpakte. Normaal heb ik vaak het idee bij dit programma dat het wel goed komt. Maar in deze situatie heb ik dat niet. Ik vind het ook zo rot dat ze beiden zo reageren. Zo mist de veiligheid helemaal voor de kinderen. Die man kan praten met een therapeut tot hij een ons weegt. Maar er zit ook een groot deel van zijn probleem in zijn impulsbeheersing, en of hij dat op zijn leeftijd nog binnen afzienbare tijd onder controle krijgt.... Ik hoop het....
Ik zag twee vermoeide mensen die compleet vast zaten in een gedragspatroon dat ze alleen nog maar negatief konden reageerden. Ik denk dat iedereen weleens van die dagen heeft, maar dit leek wel alsof het iedere dag raak was daar.
Ik vond het in het begin heel triest. Zo boos worden om bedplassen, daar wordt het arme kind toch niet droger van. Wel vond ik richting het eind dat de ouders wel echt durfden toe te geven dat het om hun gedrag ging en niet om de kindjes. Ik denk wel dat Naomi er heel veel last van heeft dat haar zusje is overleden. Het leek soms wel alsof haar ouders boos waren op haar ivm het overlijden en haar eigen ziekte. De ouders leken echt opgestreden en reageerden dat op haar af. Dat vond ik zo zielig om te zien.
Vond het ook een heftige aflevering. Vond het zo sneu voor de kleine meid toen haar moeder zo boos op haar werd en zij op de wc heel hard zat te huilen...
Ik vond het begin ook erg heftig. Dat bedplassen, zò'n kleine verandering met zò'n groot verschil... Als er eerder een lampje aan was op de gang dan had ze misschien al veel eerder niet meer in bed geplast. Wel mooi om te zien dat het aan het einde veel vrolijker en gezelliger in huis was
Wat een schatje, die Naomi. Vond dat ze heel dapper bleef proberen met haar tekeningen en liedjes en pantoffels. Zag er aan het einde gezelliger uit in het gezin gelukkig.
Ik kijk! Wel een typisch geval dat heeeel vaak voorkomt, ouders zijn veels te lief terwijl dat juist niet werkt. Maar klinkt als een lieve vrouw
Jo frost is weer dichtbij. Nu in drachten. Trouwens die vrouw is denk ik.ontslagen. Ze kan niet zomaar kappen met werken toch?
Het viel.me.op dat er werd gezegd van . ze heeft haar baan.opgezegd ..omvoor haar zoontje te zorgen beetje apart