Ik heb even gezocht, maar volgens mij is er nog geen thread over gestart. Gilmore Girls komt terug op Netflix. Het gaat bestaan uit vier minifilms van 90 minuten en als ik het artikel en de foto's mag geloven is bijna iedereen van de cast aanwezig. Absoluut altijd 1 van mijn favoriete series geweest en ik verheug me op deze uitbreiding, wie is er hier net zo enthousiast?
Ik vond het een heerlijke serie. Van mij mogen ze alles seizoenen uitzenden. Vond het zo jammer dat de serie stopte, kon er geen genoeg van krijgen.
Ik heb nooit alles gezien van Gilmore Girls, maar komt de serie zelf ook nog op NF of alleen de Revival?
Ik heb geen idee of de hele serie wordt geplaatst. Heb ooit alle seizoenen op dvd gekocht. Heb de serie door de jaren heen een keer of 3 gezien. Het gaat niet vervelen vind ik, vooral door de leuke uitspraken die worden gedaan. Het laatste seizoen was naar mijn mening wel minder sterk dan de andere 6 seizoenen, maar nog steeds vermakelijk. Nog een link, interview met de cast tijdens de reünie. https://m.youtube.com/watch?v=1j6bw5O6QKo
Oh leuk! Op foxlife komen elke dag afleveringen van gg. Geloof dat ze steeds weer opnieuw beginnen als alle afleveringen geweest zijn.
Deze is ook gedaan door andere schrijvers, was een onderling conflict. Hier nog een fan, kan niet wachten!
Ja heel erg leuk Ik heb toen tijdens mijn 1e zwangerschap de hele serie achter elkaar gezien.....heerlijk De man die de vader van Lorelei speelde is overleden dus die is er niet bij Gilmore Girls-acteur Edward Herrmann overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Superleuk, ik kan niet wachten! Ik hoorde ook dat voor die tijd alle oude seizoenen ook op netflix beschikbaar komen, dus dat wordt weer lekker alles terugkijken
Ja, ik kan niet wachten, zo'n leuke serie! Op het vreselijke (inderdaad door anderen geschreven) laatste seizoen na, toen leek het wel een compleet andere serie.
Ik kan ook niet wachten. Geweldige serie. Bekijk de dvd's nu soms nog. Idd edward hermann is helaas overleden. Benieuwd hoe ze dat oppakken. Jared zag ik wel in een lijstje staan van namen die weer meedoen.
Ben benieuwd, vond het altijd een heerlijke serie! De vader van Lorelei had hartklachten in de serie, me dat ze daar wat mee gedaan hebben.