jongensnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Yanika, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yanika

Yanika Lid

24 jan 2011
    42
    0
    0
    hierbij een greep uit wat jongensnamen die we leuk vinden. Ik maak me vooral zorgen om latere pesterijen, dus als jullie er naar willen kijken?
    Welke naam vinden jullie leuk, en wordt hij niet teveel mee gepest denken jullie

Duco
    Jazie
    Kilian/Kylian
    Mirco
    Thuri
    Tiede

2. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Ik vind Kylian het leukst uit het rijtje. Pesten? Nee toch.. Het ligt vaak niet aan een naam wanneer iemand gepest wordt. En trouwens, met elke naam kun je wel pesten, ze verzinnen wel wat..
    Succes met je keuze!

lfs Thyrza

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Mijn stem gaat naar Kilian. Maar ik vind Jazie ook wat leuks hebben!
    En wat betreft het pesten ben ik het met Thyrza89 eens.
    Succes met kiezen!

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Tiede. De rest vind ik niet mooi. Ik vind geen enkele naam uit je rijtje overigens écht pestgevoelig. Bij Mirco heb ik trouwens wel een wrange bijsmaak, door dat Duitse jongetje.... :(.

5. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Kylian

6. Yanika

Yanika Lid

24 jan 2011
    42
    0
    0
    oja die Mirco was ik even vergeten. Heb al een aantal namen verwijderd van mn lijstje die ook aan nare mensen of gebeurtenissen uit het nieuws doen denken :(
    Overigens is dit niet ons complete keuze lijstje, de rest zijn wat normalere hollandse namen. Maar ik ga liever toch voor een wat bijzonderder naam (als ik er met ML uitkom natuurlijk)

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Ik vind Kylian erg mooi en jazie.
    De rest niet. En dit zijn geen namen waar je om vraagt om gepest te worden.

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Kylian en mirco spreken mij t meest aan uit t rijtje.....

9. Ladydotje

Ladydotje Actief lid

10 jun 2011
    132
    0
    0
    verkoopster
    vlakbij Breda
    Hoe wil je de naam jazie uit gaan spreken? Vind het wel erg mooi staan zo geschreven

Ik heb zelf een naam waar je eigenlijk niks van kunt maken qua pesterijen maar het gebeurde toch. Het sloeg helemaal nergens op maar deed wel pijn. Gewoon omdat ik wist waarom ze het wilde. Dus ik denk dat je daar niet te zwaar aan 'moet' tillen..

Succes met kiezen!

10. Yanika

Yanika Lid

24 jan 2011
    42
    0
    0
    Jazie zou gewoon op zn Hollands worden uitgesproken zoals het geschreven staat. Ja-zie.
    Anders wordt het Jazzy zoals de muziek, en dat vind ik zelf wat minder mooi.
    Vooral met Tiede denk ik aan pesterijen, want daar maak je natuurlijk makkelijk tieten van...

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tiede vind ik ook érg pestgevoelig, die is gewoon wel héél makkelijk inderdaad.

Kylian/Kilian vind ik het mooist - maar ik moet bekennen dat bij de jongste onze jongensnaam was die we achter de hand hadden (als ze het tóch verkeerd gezien hadden op de echo's) . Of tenminste: Kian of Kilian - daar waren we nog niet echt over uit.

Deel Deze Pagina