Jasper, klinkt zoveel vlotter! Joachim zie ik een oude geschiedenisleraar voor me met gebreide truien, ribbroek en sokken met sandalen, Haha, echt waar...
Jasper klinkt veel vlotter ! en is een leuke naam! Joachim ?? ik las het en moest het 5x overlezen om te zien wat er stond,dacht eerst dat het een typfout was ben er nog steeds niet uit hoe ik het moet uitspreken.
Ik vind Jasper leuker. Weet ook niet zo goed hoe ik Joachim zou uitspreken en Jasper vind ik heel goed bij de andere namen passen .
Toen ik de topictitel zag dacht ik jasper, veel leuker! Maar in combinatie met de namen van je andere kinderen vind ik Joachim toch mooier! Grappig dat veel mensen niet weten hoe je het uitspreekt. Bij mijn weten is het toch een vrij normale, nederlandse naam? Of zou dat regiogebonden zijn?
Haha, moeilijk inderdaad!! Ik vind Jasper de mooiste naam van de 2. Maar Joachim past inderdaad veel beter bij de andere namen... Och ... het maakt niet uit denk ik, op zich zijn het beide leuke namen. Je kan niet echt iets verkeerd doen denk ik. Veel succes!!
Wij hebben onze zoon vernoemd naar een Joachim, hij heet Jochem! Dat vonden we net wat vlotter.. Jasper is ook een leuke naam, maar komt hier best vaak voor
Bij V.incent past Jasper beter, bij T.herese past Joachim beter. Heb je ook niks aan... (ik zou overigens voor Jasper gaan)