Hi! Ik ben inmiddels 17 weken zwanger van een meisje en mijn man en ik zijn druk bezig met een naam. We hebben er nu 2/3 die er voor ons echt uitspringen maar zijn er nog niet over uit, ik ben ook nog opzoek naar evt andere inspiratie daarom dus! Enige waar we rekening mee willen houden is dat we 2 honden hebben met de naam lotje (lot) en saartje (saar of sara) en dat we niet willen dat de naam van de kleine hier teveel op lijkt qua stijl e.d. Namen die we nu zelf hebben zijn Rosalie Valerie Julie/Juliette Wat vinden jullie en hebben jullie nog ideeën? Ik hoor het graag
Celeste Celine Marlou Juline Marlieke Josephine Salomé Vivian Livia Vivienne Lucienne Evianne Romée Daphne
Dit! Valerie vind ik gek genoeg een p*rnonaam (sorry TO)! Rosalie heeft hier 7 jaar lang op #1 gegaan. Uiteindelijk voor een andere naam gegaan omdat wij echt de correcte, franse uitspraak willen en niet dat platte hollandse. Andere ideeën: Quirine Romée Viviënne Isaure Isolde Lisanne Gwendoline Dionne Philine Aurélie Fabiënne Noé Philou Cecile Ghislaine Sephora (niet frans voor zover ik weet)
Rosalie en Juliette inderdaad superleuk! Ook mijn smaak! Eventueel een aanvulling: Leonie Josephine Améline Lusanne Lucille Cézanne Colette Rosanne
Amélie, Annemijn, Ariana, Bodine, Céline, Charlotte, Denise, Elena, Elise, Elodie, Féline, Florine, Helena, Isabel, Isabella, Isolde, Jolijn, Julianne, Karlijn, Kathelijn, Leonie, Lianne, Liselot, Louise, Madelief, Marise, Michelle, Nadine, Olivia, Philine, Quirine, Roxanne, Sophia, Theresa, Veerle, Willemijn
Hahah maakt niet uit hoor! Ieder zijn smaak en soms heb je gewoon een bepaalde link met een naam, dat heb ik ook soms
Bedankt voor alle reacties!! Leuk om te lezen dat de bij de meeste Juliette en Rosalie in de smaak vallen en er zaten zeker ook nog een paar nieuwe namen voor op het lijstje bij