AMSTERDAM - Een vrouw die via IVF zwanger werd en beviel van twee prachtige meiden, heeft de tweeling tot verbijstering van het ziekenhuis achtergelaten. Om wel een heel bizarre reden. De 59-jarige moeder en de 72-jarige vader hadden namelijk 'jongens' besteld.. De moeder was helemaal naar India gegaan voor de IVF-behandeling en was opgetogen en zwanger teruggegaan naar Engeland. Na de bevalling per keizersnede maakten ze duidelijk dat 'dit' niet was afgesproken. De tweeling is nu twee weken oud. De ouders zijn niet meer teruggegwest in het ziekenhuis in Wolverhampton, zo weet Daily Mail. De vrouw, net als haar man van Indiase afkomst, had overigens nog een week in het ziekenhuis moeten blijven voor herstel. Maar ze was zo kwaad dat ze direct de benen nam. In sommige culturen, zo schrijft de Mail voorzichtig, is een meisje minder waard dan jongens. Mannen geven ook de familienaam door. Vrouwen kosten vaak alleen maar geld en richten de familie soms ten gronde. Uit statistieken blijkt dat Indiase vrouwen in Engeland veel minder meisjes krijgen.
Sjee, ten eerste dat ze een vrouw van 59 nog IVF laten doen, maar dat ze jongens "besteld" had en meiden kreeg...ik kan hier zo boos over worden! Geef ze dan maar aan mij!
Vreselijk dat er zoveel onderscheid word gemaakt. Zonder meiden/vrouwen worden mannen ook nooit geboren, ik bedoel je bent zelf een vrouw, lekkere zelfwaardering.
Wat een zieke, zieke mensen! Die horen thuis in een psychiatrische instelling... het zullen je ouders maar wezen
en ik zit hier dan met de 3de mislukte ivf poging........ is toch gewoon om dood te slaan zulke mensen
OMG dat is niet te geloven sommige mensen lukt het helmaal niet om zwanger te worden en dan moet je zowat lezen ? echt waar waar zijn die mee bezig. das van de zotte echt ongelofelijk
als ze nou uit dat land waar ze die IVF gedaan hebben kwamen dan kon ik me er nog iets bij voorstellen (iets...niet al te veel). Meiden die moeten trouwen kosten daar een groot bedrag. Terwijl jongens dus dat bedrag mee brengen als ze met een vrouw trouwen (zo was het hier trouwens niet voor de industrie, hier kregen de vrouwen meestal...niet altijd, ook n stukje land of andere rijkdom mee). Maar ze kwamen uit Engeland. En idd...hoe haal je t in je hoofd om op die leeftijd nog kinderen te willen. En als t dan eindelijk lukt dan zeuren dat t geen jongetjes zijn en ze dumpen... Zou bijna zeggen dat deze ook geen kinderen meer zouden mogen krijgen. Maar gezien hun leeftijd zou dat niet echt nuttig zijn. Sommige mensen.....
sooooo heeeeee dat is nog eens aso, nou doe mij een tweeling! ben ik in een keer klaar, nee zeg sommige mensen? idioot gewoon, gr jose