Joan Rivers overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jolina, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pffff. Als je het verschil niet kunt zien voor het een en of het andere, dan begrijp je dit topic niet.

Het gaat om iemand die nu net overleden is. Heeft misschien vreemde opvattingen gehad, maar bij wijzen van spreken geen vlieg kwaad gedaan.

Daar naast heb ik het over die uitzondering regel beschreven over historie.se figuren die het respect voor de dode niet waard waren of zijn.

Een ongeschreven wet hoeft geen religie te zijn.

Kaft en het koren.

En ik heb uhm persoonlijk niet aangevallen. Gaf alleen mijn mening om het niet in dit topic te doen. Maar een ander topic te gebruiken voor je mening over een persoon.

Dit is en was een condoleance topic.

Was, nu is het door onder andere mij veranderd in een mening topic.

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Waarom schreef je dan niet " dit topic is bedoeld als steunbetuiging voor Joan, zou je je mening over Joan in een ander topic willen geven? Je was niet echt duidelijk in je bedoeling.

Dat was duidelijker geweest als dit:

Hierbij zeg je dat umm niet mag vinden dat Joan rare opvattingen had en niet over de doden mag praten terwijl je eigelijk dus bedoelde dat dit niet gepast was in dit topic ( zeg je net in het Dikgedrukte).

Had een hoop onduidelijkheid voorkomen als je direct had gezegd dat je dit in dit topic ongepast vond ipv te zeggen dat ze niet mag praten over de doden en dat respectloos is.

3. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    RIP. Tsja Paul de Leeuw roept ook de gekste dingen. Ook een voorbeeld van een persoon waarvan je het kan verwachten. Of het grappig is blijft een persoonlijk ding.

Ach en mijn hele familie is ook joods maar ik zou nooit zoiets zeggen over doden uit Gaza. Sterker nog. Ik denk dat we het hebben over een enorme Media-propagandistische-politieke oorlog. Het zijn een handjevol rotte appels (van beide zijden) die het voor andere verpesten. De meeste moslims en joden kunnen het gewoon hartstikke goed vinden. We zijn broeders, altijd al geweest. Beiden semieten, zelfde afkomst, uiterlijke overeenkomsten, zelfde gebruiken (keukens en voedselweten) etc. Daarbij worden begrippen door elkaar gehaald zoals Israeliers en Joden en Palestijnen, Hammas en moslims bv. Zoveel landen zoveel verschillen in stromingen/uitingen en verdraagzaamheid omdat ze nou eenmaal geografisch gezien naast elkaar wonen. Ik ben dan ook gestopt met het voeren van een discussie met mensen die hun mening uiten over wat ze voorgeschoteld krijgen op hun beeldbuis. Amen! ;) En nu wil ik vrede op aarde ook onder moeders met kindjes! :p

4. Oei, ik begrijp dat jij haar persoonlijk hebt gekend? :(

Gecondoleerd meis!

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Uh nee:).....

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Maar daarom zijn het toch bekende mensen. Daar kan je veilig over roddelen. Niet onaardig bedoeld maar ik heb wel eens gehoord dat dat de rol is van publieke figuren haha. Jij kent ze wel maar zij jou niet dus veilig om het daarover te hebben (beter dan een gemene roddel over je buurmeisje) en roddelen is menselijk.

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

@ona mijn opmerking was wat bolkje quote was van het begin van dit topic... Dat moet je lezen zoals het daar bedoeld was zeg maar ;)

8. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ah ok die had ik net even gemist sorry. :D

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Maakt niks uit:D

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

#50 mamabri, 6 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2014
    Ah, dus omdat ik zo 1, 2, 3 niet wist wie het was mag ik geen mening hebben? Puur op basis van wat er verteld wordt wat zei heeft gezegd?

Mmmmm kan aan mij liggen, maar ik lees hier zoveel topics waarin je moet/kunt reageren op basis wat er verteld wordt. Man gaat vreemd of scheld elke avond vrouw uit = als reactie schop hem de deur uit (vaak) of: "wat een **kel'.

Dat betekend dat iemand dus een mening heeft over het gedrag van de desbetreffende persoon. Ook al ken je die niet.....

Zelfde als bijv een Hitler: Daar ken je het gedrag alleen maar uit verhalen.... En iedereen heeft wel een mening over hem!

En Joan Rivers heeft deze uitspraken wel degelijk gedaan, dus mag ik er zeker een mening over hebben, net als jij die haar ook alleen maar kent van een keertje zien op de tv......;) Alsof je haar dan ineens wél kent......;)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mooie woorden Ona ;)

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

@mamabri jij had een mening over iets waar je eigenlijk niks vanaf wist toch... Dan denk ik... Laat het topic zijn voor wat het bedoelt was...

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

#53 mamabri, 7 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2014
    Nee, ik heb gezegd dat ik zo 1, 2, 3 niet wist wie het was (inmiddels trouwens wel, ik ben slecht in combi gezicht met namen) En dan nog (nu ik dus wel weet om wie het gaat) blijft mijn mening hetzelfde.

Zat dames hier op zp die een mening hebben over iemand waar wat over verteld wordt, die ze totaal niet kennen.

Mensen in het algemeen hebben een mening over iemand waar ze wat over horen, die ze niet kennen, neem Hitler, Poetin, Joran van der Sloot, Paul de Leeuw, Hans Teeuwen, Maxima, Máxima's vader, de buurman op de hoek, waarvan je weet dat hij boodschappen voor de oude overbuurvrouw doet......Wat weet je van die mensen? Eigenlijk niets, alleen op basis van uitspraken van hunzelf, anderen, roddelbladen, tv etc. Positief, of negatief.....Ik zou dus niet weten waarom ik dus geen mening mag vormen op basis van wat Umm85 schrijft......

Want eerlijk is eerlijk: iedereen heeft wel een mening over een ander. Maar goed: Jij kende haar blijkbaar heel erg goed ;) en mag om die reden een mening hebben ;)

14. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    En het Gaza conflict wordt hierheen gesleept...

Maar vreselijke vrouw, in en inslechte grappen, respectloos en ik vind het verwonderlijk dat ze op eigen houtje het hoekje om is gegaan.

Anyways, RIP!

15. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Jolina, alsof jij haar "kent" even min als wie dan ook hier hoor. Jij vormt je mening toch ook a.d.h.v. uitspraken en beelden van haar? Dan mag mamabri dit volgens mij ook doen of niet?

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit verbaasde mij eigenlijk ook. Iemand die anderen in hun leed ZO over de kling heen halen......Kan me voorstellen dat een ander je dan wel naar de andere wereld wil helpen.

17. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Beatissimam; Sorry hoor, totaal offtopic, maar dit spant de kroon. Tegen umm zeggen dat ze zich voordoet als een vrome moslima? en een hadith kopieren waar je amper verstand van heb? In en in triest.
    Want ook al had je gelijk en ben je geen "vrome moslim" als je over de doden praat, ik geloof dat NIEMAND perfect is.. zelfs Umm niet.
    Maar gewoon beter niet praten als je ergens geen verstand van hebt.

18. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ze zei een keer op Fashion Police dat dit shirt een fashion item zou moeten zijn. Is dat humor? Controversieel? Ik vind het gestoord.

Van mij mag ze dus eeuwig wegrotten in de hel

19. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Ja, geweldig hoe ze Israël verdedigde.

20. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    ik snap dit plaatje niet? (en dan bedoel ik die 2e....)
    wat ik er nu in zie:
    Een kind die middels keizersnee wordt geboren met een open ruggetje?

Deel Deze Pagina