Is het werkelijk nodig dit soort foto's te plaatsen? Heeft verder niet veel meer met Joan Rivers te maken m.i. Ongepast.
Nee, dat is een schotwond. Moeder is vermoord met baby in d'r buik. Plaatje is ongepast inderdaad. Ik haal hem weg
Tja en als Joan Rivers dan zegt "you deserve to be dead"... Dan denk ik dat we nu 1 ellende minder op de wereld hebben. Het was een seniel gestoord hysterisch gestoord mens. Joan Rivers: 'Palestinians deserve to be dead' - People - News - The Independent
Jeetje waar gaat dit topic heen?? Ik ken haar zeker niet persoonlijk... Maar ik volgde haar programma's wel en weet op zijn minst iets van haar af. Om zo te reageren op iets of iemand Die je totaal niet kent is toch wat anders dan een mening vormen over iemand die je dan alleen van de tv kent. Zeker ken je die persoon nooit helemaal en baseer je puur je mening van de tv af, maar om nu zo sterk een mening te vormen over iemand waarvan je niet weet wie het überhaupt is...dat vindt ik raar. Dat is alles...
Nou ja, met alle respect maar als iemand zo'n walgelijke opmerking (en dat is er maar 1 van de zovele) maakt ben ik nou niet echt benieuwd naar hoe zij verder als persoon is. Echt onsmakelijk gewoon om zulke dingen te roepen. Verder heeft niemand lelijke dingen gezegd over haar toch? Umm zei juist dat ze haar woorden juist niet durft te herhalen.
Nou ja, IK vind het raar om over een heel volk te zeggen dat ze "het verdienen om dood te zijn" . "raar" is dan zeer mild uitgedrukt...... Dat dat JR mening is geweest (en voor mij doet het er absoluut niet toe of dit nu gemeend of grappig bedoeld is, ze zegt het en kwetst hier heel veel mensen mee) moet zij weten. Op basis daarvan vorm ik voor mezelf absoluut wel een mening........En ik moet eerlijk zeggen dat ik die in mijn eerste post nog best mild omschreef. Maar hé, dat is MIJN bescheiden mening!!
Maar"die iemand" zorgde wel dat ze met haar kop op tv kwam. en bleef komen, en heeft over de rug van hele vele mensen miljoenen verdiend! Zij heeft zichzelf zo neergezet, dat is haar eigen keuze geweest. Natuurlijk vormen mensen zo een mening over haar. Zij heeft zelf nooit een blad voor de mond gehouden, en nu wordt verwacht dat anderen dat wel doen? Vind ik echt niet realistisch.
Oh, en even voor de duidelijkheid voor de 3e keer (volgens mij lees jij daar overheen....) Ik heb gezegd dat ik zo 1, 2, 3 niet wist wie het was. Omdat ik namen en gezichten niet linken kan. Uiteraard weet ik inmiddels wel wie het is hoor. Mag ik nu dan ineens wel een mening hebben? Omdat ik er een gezicht bij heb en ineens weet over welke *** we het hier hebben?
Jeetje het is goed... Ben er nu wel klaar mee. Voor deze zinloze discussie was dit topic niet geopend en daar val ik over. Het was geopend uit respect ... Vindt je haar zo verschrikkelijk hou gewoon je mond en reageer niet.
Respect die deze vrouw niet verdiend mijns inziens. En je hebt gelijk. Ik kan beter maar mijn mond houden, want deze mevrouw is TE verschrikkelijk om überhaupt over te spreken eigenlijk........ Laat staan vol lof!
Pffft wat een tere zieltjes hier allemaal zeg. Ik kon altijd erg lachen om haar grappen, ze had ook een hilarische zelfspot. I love it, en zal haar humor missen.