Hebben jullie dat ook wel eens (vast wel) dat je wakker wordt en je je droom nog kunt herinneren en dat die zo lomp.was en nergens op sloeg dat je erom moet lachen.. Heb net een middagdutje gedaan en dit was mijn droom: Met een vriendin (ze zal wel in de toekomst liggen want ik ken haar niet) naar een concert van Michael Jackson in plaswijckpark geweest. Alleen was het park wat veranderd..iedereen zat lekker op het kunstgras te genieten en hij stond niet op een podium of iets dergelijks..gewoon pal voor je neus maar je mocht hem niet aanraken. Op een gegeven moment ging hij een grote rode glijbaan in en ik ging achter hem aan want ik wilde niks van zijn gezang missen. Tijdens het glijden kwam ik 3 bolletjes tegen en stopte ze in m'n zak. Eenmaal uit de glijbaan ging hij verder met z'n optreden maar merkte dat er iets mis was.. Z'n neus en z'n oren (de drie bolletjes) die in mijn zak zaten was hij dus kwijt. En ik wilde ze niet terug geven ook niet toen hij spontaan ter plekke een liedje over het gebeuren maakte. Ik ben het park uitgerend en hij kreeg z'n neus en oren niet terug. Nu ik eraan denk moet ik lachen, slaat totaal nergens op.