Hallo allemaal... Laat ik me dan bij deze ook even voorstellen. Ik ben Ingrid en 24 jaartjes jong en inmiddels zwanger van de 1e. Met toeval ben ik op dit forum uitgekomen en eens gaan rond neuzen. Er staan een hoop leuke en vooral nuttige dingen en ervaringen op. Altijd handig! Zoals je misschien ziet onderaan m'n bericht ben ik echt al met de laatste weekjes bezig. Best spannend, maar tegelijk heb ik er ontzettend veel zin om binnenkort "de kleine" in m'n armen te hebben. Vragen en opmerkingen zijn altijd welkom... Greetz Ingrid
Tja wat is snel?? Maar als ik kijk naar de tussentijd wanneer ik ben gestopt en de uitgerekende datum dat ik zwanger ben geraakt... ff denken hoor Een kleine 3 maanden. Denk wel dat dat redelijk snel is ja Greetz
zeker snel,nu ik nog,ik ben eind mei gestopt met de pil. ben nu 2 dagen over tijd,als ik dinsdag nog niet ongi ben,ga ik testen
Welkom op dit forum, en gefeliciteerd met je zwangerschap! =D> De laatste weekjes. Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, en dat je straks lekker kunt genieten van die kleine meid, of jongen. Liefs Happy