Hoi, ben 30 weken morgen en ga steeds meer twijfelen over de jongensnaam. Waarschijnlijk gaat hij Joas heten. Vinden we beiden vanaf het begin een mooie naam. Maar zo gauw ik er steeds meer over ga nadenken, begin ik te twijfelen: vind ik het echt de mooiste naam? Denk het wel maar weet het niet zeker. Weet verder geen andere leuke Namen. Wie weet nog meer mooie jongensnamen? Hou echt wel van normaal. Wel beetje gangbare namen... Wie kan me helpen? En wat vinden jullie van de naam Joas? Alvast bedankt!!
Verder weet je geen leuke namen, dan is het toch zo klaar als een klontje! Joas it is . Leuke naam trouwens.
Leuke naam. En die twijfel is normaal. Is ook een nogal definitieve beslissing (gelukkig heb je nog drie dagen bedenktijd na de geboorte ). Bij het uitspreken van de naam na de geboorte werd het voor mij echt en daarmee ook de naam van mijn kind.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! M'n twijfel is bijna helemaal weg! Het wordt gewoon Joas! Ben zo benieuwd naar reacties uit de omgeving als hij eenmaal geboren is...
Bedankt voor jullie positieve reacties!! Het wordt Joas.. Komend weekend geboortekaartje uitzoeken en dan direct proefdruk maken, leukleuk!!! Succes allemaal
Hoi Hoi, Ontzettend leuke naam. Wij hebben deze ook op het lijstje staan. Wanneer ben je precies uitgerekend? Volgens mij scheelt het namelijk niet zoveel. Ik ben 12 januari uitgerekend.