dag dames! We zijn er redelijk uit.. We weten niet wat het is dus hebben opties voor zowel een meisje als een jongen. Jongen: - Jibbe - Luuk Meisje: - Suze - Elin We twijfelen, is Jibbe niet te bijzonder voor andere mensen. Wij zijn er nu fan van hoe zit dat bij jullie? Ik vind dat er nu te veel Luuk's zijn. Qua meisjes naam wil ik voor Suze gaan, past beter bij onze Hollandse namen (klinkt als Iris & Jan). Vriend vind juist daarom Elin leuk! Graag jullie mening over de namen, misschien brengt dat wat duidelijkheid in ons hoofd
Ik zou gaan voor Luuk en Elin (maar suze vind ik ook leuk). Jibbe vind ik niet zo mooi, dan vind ik Jidde leuker. Maar als jullie hem mooi vinden, zou ik zeggen gewoon doen! Succes!
Jibbe vind ik niet zo. Jippe of Hidde of Joppe wel. Luuk wel leuk maar wat gewoon. Suze vind ik prachtig. Elin gewoon leuk. Succes!
Jibbe vind ik ook niet mooi. Luuk weer wat gewoontjes, maar wel ok. Suze gewoon ok, en Elin vind ik heel erg mooi! Voor mijn gevoel wijkt Elin ook heel erg af van de andere namen. Suze en Luuk zijn voor mij meer van hetzelfde soort
Jibbe doet mij denken aan Tjibbe, net alsof er een spel foutjes is gemaakt. Maar ik vind het niet een rare naam. Luuk vind ik veel mooier en Elin ook.
Ik vind Luuk leuk, ja vaak voorkomend, maar altijd leuke, vlotte jongens Elin vind ik veel leuker dan Suze. Vind Suze leuk voor een kind, maar wat minder voor een volwassen vrouw, Elin kan bij beide i.m.o.
Ik zou gaan voor Luuk en Suze, superleuk! Jibbe is niet echt 'mijn' soort naam en Elin heb ik alweer te vaak gehoord (veel vaker dan Luuk). Succes!
Ik vind Luuk en Elin het mooist.. Kan jouw man mijne even vertellen dat elin leuk is? haha.. Zie topic Elin of Elyn