Ik ben wel een job hopper maar doe het dan net ff anders; blijf wel binnen de zelfde organisatie werken. Zit hier nu bijna zes jaar en ben nu bezig met mijn vierde functie. Door binnen de zelfde organisatie goed om je heen te kijken en je vooral goed in te zetten kun je erg ver komen.
Ik ben P&O-er en persoonlijk trekt een stabiel cv mij meer dan een cv met heel veel korte en verschillende banen. Als organisatie zijn we vaak op zoek naar stabiele en loyale medewerkers waarin we graag willen investeren. Groeten Cindy
@missym: werktje jij niet als secretaresse? via wel uitzendbureau werk jij? Het lijkt mij namelijk ook erg leuk om te doen.
Nee hoor, geef mij maar een vaste baan. Een vast contract vind ik persoonlijk altijd erg belangrijk. Van de ene naar de andere baan vliegen is niks voor mij, ik ben meer conservatief ingesteld, hou alles liever zoals het is. Niet teveel veranderingen
een vast contract klinkt altijd wel mooi, maar dat krijg je niet altijd voorgeschoteld hoor . Toch zeker niet als je diploma niet zo hoog is en je toch een leuke baan wil. Bovendien ben ik bvb heel vaak verhuist met men ex-man dus vaak wel verplicht van baan moeten veranderen. ik zeg altijd : beter een aantal korte/of iets langere baantjes dan helemaal geen. En als ik een job niet graag doe , dan blijf ik er liever ook niet al te lang. Vaste banen interesseren met niet echt 100% , het is toch overal wat ; saaie taken, slechte werksfeer, probs met collega's , slecht betaald, ... Heb me altijd voorgenomen dat men gezin/partner op de eerste plaats komt, zolang die een vaste baan hebben maakt het mij allemaal niet uit.