Jocelynn of Kyara

Discussie in 'Babynamen' gestart door chantelle, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke is mooier en waarom

1. Jocelynn

2. Kyara

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn nichtje heet Kiara (vind ik mooiere spelling dan Kyara). Zij wordt vaak Kiki genoemd en dat vind ik wel een lieve koosnaam. Omdat ik haar ken, vind ik Kiara wel een leuke naam, daarvoor vond ik het niet echt wat.

Jocelyn (zo gespeld) vind ik ook wel mooi. Djosselin, zou ik zeggen. Ik denk dan aan Jocelyn Brown, geweldige zangeres. Kun je leuk afkorten naar Joss (Stone, ook al zo'n goede zangeres) of naar Lynn. Hmmm, misschien is dubbel n dan toch niet zo gek.

Beide namen passen in mijn beeld bij een meisje met een donkere huidskleur, maar dat kan komen door de voorbeelden die ik net aanhaal (zijn allebei donker).

Mailey zou ik uitspreken als meelie. Als je de uitspraak mailie wilt, zou ik Miley schrijven (zoals Miley Cyrus). Vind ik wel een leuke naam.

2. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL

Miley is idd ook erg leuk ....

Dames ik denk dat het Miley of Mailey word Dan hebben we Faye en Mailey(Miley)

Helemaal blij

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    O fijn dat je er uit bent!
    Ik vind Maylee, Miley, Mayli oid leuk! Leuker dan Kyara!

Ik was net van plan om een fel betoog te houden over waarom je ABSOLUUT geen Jocelynn moet nemen. Mijn naam -n. Is al moeilijk genoeg met 1 n, laat staan met 2.

Is een engelse naam en dient uitgesproken te worden als djosselin of djoslin. Maar wat wordt er in NL van gemaakt:

djoslijn
    joselien
    joselijn
    jooselin
    josselin
    joslin
    joklin (nee serieus)
    jos

En bij mij op de havo 1x door administratie geschreven met ij ipv y, waardoor ik 5 jaar jooselijn was. Jippie. In nederland spreekt bovendien 1 op de 5 een Engelse J (klank: Dj) ook maar als zodanig uit.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik vond jocelynn ook een mooie naam voor als het een meisje zou worden maar hoe vaker ik hem zeg of zie hoe meer ik denk nee, vind hem te lang en idd schrijfwijze e.d. is ook lastig.

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Ik ga dan voor Kyara....
    Mijn zoontje heet Kyaro (de jongensversie)

6. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL

HAHAH erg veel opties idd Jesslyn was het eerst hier maar ik vond het een beetje saai en toen was het Jocelynn maar merkte hier dat sommige Dames niet wisten hoe je het uitsprak...
    En toen kwam ik Mailey tegen ben helemaal verliefd ,En manlief ook :d:d

7. Malinie

Malinie Lid

19 apr 2011
    52
    0
    0
    Gestemd, Jocelynn vind ik een erg mooie naam!

Deel Deze Pagina