Ik heb morgen weer examens. Helaas heb ik er niet veel aan kunnen doen de laatste tijd, sinds ons dochtertje er is. Ik ga gegarandeerd zakken, ben al opgehouden met leren omdat het toch geen zin heeft. Ik baal als een stekker. Zo, dat ben ik weer even kwijt.
he bah.. Ja, ik herken het. Bij mij gaat het er gewoon niet meer in. Ik heb morgenavond een tentamen, en als ik nu nog de hele dag ga leren en morgen ook dan heb ik misschien wel een kans van slagen. Maar ik heb er geen zin in.. het interesseert me ineens niet zo veel meer. En aan de andere kant vind ik het wel zwak.. Want tja, heb toch betaald en ik kan geen herkansing doen. Maar het enige wat ik kan missen is een certificaat. En waar doe ik het eigenlijk voor? Ik vraag me af of ik me beter voel als ik me ga afmelden.
neenee.. ik doe een module aan de OU. Het is een thuisstudie.. eindigend in september (maar aangezien ik dan andere dingen te doen heb). Het tentamen bestaat uit een schrijfopdracht (= af, maar of ik het goed gedaan heb?) en een tentamen met alleen maar open vragen over criminologie-theorien.. (als ik het proeftentamen mag geloven). Bahbahbahbah.. Heel veel succes, hoop dat je allemaal voldoendes scoort!
Bekend hoor! Donderdag mijn auto theorie (poging nummer zoveel) maar sinds Lindsey er is lukt leren ook niet meer, steeds als ik wil gaan leren komt er wat tussendoor. Denk ook dat ik ga zakken. Heel veel succes in ieder geval en misschien lukt het toch nog
Ik ben echt steeds afgeleid. Ik heb er best de tijd voor gehad hoor, er is maar 1 keer in het half jaar examen. Maar ik bleef maar uitstellen. En zelfs nu kijk ik nog 10 x liever een half uur naar dit forum dan dat ik ga leren. En ik speel met ons dochtertje terwijl ik eigenlijk gewoon moet leren. Dus dat gaat nog een moeilijk verhaal worden. Moet nog 4 examens voor ik de opleiding heb afgerond. Doorleren voor accountant zit er denk ik niet direct in op zo'n manier
Rachel, heb je al een paar van die proefexamens gemaakt op internet? Is ook wel handig.. En verder: rechts heeft voorrang.. tenzij je op een voorrangsweg zit..
Thnx! Ja ben druk bezig maar wil niet zo lukken met een kleine meid op schoot...en zodra Jasper thuis is moet ik meteen gaan lessen dus leer daarna wel verder hoop ik.
Ik had deze week eigenlijk ook examens voor mijn opleiding aan het college belastingadviseurs, maar heb deze naar volgend jaar verschoven omdat ik het allemaal niet meer trok.... Zwanger, verhuizen, en dan ook nog een keer examenstress ? Beter van niet !
whahahahahaha "Goedemiddag met het tentamenbureau" "Goedemiddag, met Lintje, ik kan straks echt niet dat tentamen maken hoor, ik hoor net dat de verkopers akkoord zijn gegaan met het bod op hun huis." "Alle begrip voor mevrouw" "Dankuwel"
hey, Ik studeer ook nog en ik heb net een maand lang tentamens gehad. Ik kon echt niet leren met estelle erbij overdag ( lees: ik had er echt geen zin in) en 's avonds was ik vaak te moe. Ik heb toen steeds de wekker om 05:00 gezet en ben toen een paar uurtjes gaan leren. 's ochtends leren gaat echt perfect. Dan is je hoofd nog helemaal leeg. Als ik 's middags dan weer thuis kwam, ging ik met estelle even slapen en ik er weer tegen aan. En..... Ik heb heb net de uitslagen binnen: Ik heb alles gehaald! succes morgen! Manouk