jochie bijna 17 maanden vaak huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marilouise, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ons zoontje is sinds 2 dagen steeds helemaal overstuur en huilend wakker, ook overdag veel huilen,

hij eet heel slecht vaak wakker en enorm boos en verdrietig steeds hij probeert heel veel maar los lopen kan/ durft hij nog niet wel af en toe een stapje of 2

zelf denk ik dat er veel frustratie bij zit, heeft iemand hier ervaring mee, en of tips, morgen en maandag gaat hij nog naar het kdv en dan gaan we volgende week vrijdag met vakantie heb zelf veel behoefte aan tijd met hem en krijg de indruk hij ook .

2. Gizzy3378

Gizzy3378 Actief lid

18 okt 2010
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar...Hier ook een zoontje die nog niet kan/durft te lopen en heb ook vaak het idee dat hij zichzelf in de weg zit zeg maar...
    Heeft je zoontje misschien ook last van doorkomende tandjes??Bij mijn zoontje is dit namelijk vaak een combinatie van beide

3. marilouise

hij heeft zijn gebeitje compleet op zijn achterste kiesjes na die komen nu ook door ! zijn we vanmorgen achter gekomen.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Het is denk de periode ... hier zoontje iets jonger en doorkomende tandjes en net lopen en niet zo lekker in z'n vel zitten. Het is iedere dag verschillend kan ook midden op de dag ineens omdraaien en heel erg zeurderig zijn. Vaak is niks goed. Wat je er aan kan doen ... hier helpt het zo vaak mogelijk naar buiten en laten spelen in de speeltuin.

5. marilouise

inderdaad buiten spelen en de zandbak en fietsen dat vindt die leuk verder is alles foute boel!

hebben jullie kindjes het ook dat ze moeilijk slapen hij gaat naar bed is doodop valt vrijwel direct in slaap na 3 kwartier tot een uur helemaal overstuur wakker?

misschien dromen? frustraties ik weet het niet zo heel erg goed !

soms wordt ik er onzeker van maar als ik dan zijn ondeugende oogjes zie en zijn lieve lach is het goed maar als hij verdriet heeft is het ook echt enorm verdriet

wel heeft hij vandaag voor het eerst weer 2 stukjes peer op ben trots op mijn kereltje

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik merk wel als we veel gedaan hebben dat hij dan ook minder vast slaapt en vaak even zeurend wakker wordt. We proberen nu ma 1x op een dag wat buiten de deur te doen en de rest binnen of in de tuin. Voor ons is de wereld wel goed te overzien maar voor die kleintjes is het allemaal zo groot. Daarom zoeken ze vaak ook de veiligheid van de papa's en mama's op ... Ik denk inderdaad dat ze nu ook kunnen dromen en dat heeft te maken met het verwerken van wat er op de dag is gebeurd leuk dan wel niet leuk.

7. marilouise

het is ons opgevallen dat het het ergste is als hij naar het kdv is geweest, misschien de drukte enzo verwerken,

Ik voel me zoals nu bijna schuldig we gaan volgende week met vakantie en ik heb nu al vakantie man nog niet maar vanaf woensdag ook, maar het is zo druk nog even deze week, en allemal onverwachte dingen tussendoor waardoor ik af en toe genoodzaakt ben oppas te regelen, zoals zometeen moet ik naar de fysio komen mijn opa en oma oppassen , morgen een crematie moet ik natuurlijk ook opaas voor regelen en woensdag een bruiloft gaat hij deels mee, is zo druk maar iik probeer me nu in hem te verplaatsen dat het voor hem fijner is als hij in een vertrouwde omgeving is in plaats vanoveral mee naar toe dit brengt ook wel rust

Deel Deze Pagina