Meisje. Uitsteeksel is nog wat grote clitoris. Wij krijgen een zoon echo met 15+6 wk was het uitsteeksel echt veel groter.
nog 5 dagen wachten, op de helft dus van de 10 geduld is een schone zaak hier denkt de meerderheid tot nu toe een meisje! ik ben zeer benieuwd!
Hier was het ook te zien op de echo. Het is nog de clitoris die wat uitsteekt. Als het een jongetje is, vertelde de echoscopist, dan moet het meer uitsteken en staat het in een andere hoek.
Bedankt voor alle reacties! Mijn voorgevoel was vanaf het begin heel sterk een meisje, tot ik droomde over een jongetje. Ben erg benieuwd of mijn voorgevoel goed zat
Ik heb even snel die pottyshot bewerkt in hoe ik het piemeltje en balzakje zie. Op zijkant echo's vind ik het superlastig en onbetrouwbaar een uitspraak te doen, dus ik hou mijn mening op basis van de potty shot Een jongen dus Hopelijk blijft de foto groot genoeg Bekijk bijlage 366225
woow rogijuli, zo had ik het nog niet bekeken inderdaad. zijn er nu ook dames die er nu anders over denken?
Nope, ik ga nog steeds voor een meisje omdat ik dezelfde soort echo had en RoGiJuLi ook tegen mij zei dat het een jongen zou zijn. Zelfs nadat de ik een echo had gehad waar bevestigd was dat het een meisje zou zijn hield RoGiJuLi voet bij stuk, gelukkig had ze het fout want we zijn dolgelukkig met onze dochter. Hihihi
Maar het zou zeker kunne dat ze het goed uitgelegd heeft wn. Het een jongen is. Toch ben ik van mening dat het via een filmpje beter te zien zal zijn dan doormidden van zo een foto. Heb je een filmpje van de echo?
die heb ik alleen op dvd babyangel. en ik lig al in bed... maar ik weet ook niet hoe ik dat hier dan zou moeten krijgen, haha
Mi zijn die 3 strepen de vagina, en dat wat geel is gemaakt de navelstreng . Zo legde ze m'n echo ook uit destijds. Lastig allemaal haha. Maar moet zeggen dat rogijuli wel vaak gelijk heeft
over 2 dagen laat ik het hier zeker weten dames maar wat duurt dat wachten toch lang, haha. ik moet eerlijk zeggen dat het voor mijn gevoel nu nog steeds alle kanten op kan... vooral na de laatste reactie van rogijuli
Maar ik neem aan dat echoscopistes er wel goed voor z'n opgeleid. En ook wel daadwerkelijk verschil tussen een navelstreng en eventuele piemel zien. Ik blijf erbij dat het de navelstreng is, zo zag hij er bij m'n dochter ook uit. Overigens bij welk bureau ga je?
wil graag een beetje anoniem blijven, maar het is een echo centrum in friesland. dus niet zo'n hele bekende die je vaak voorbij ziet komen... maar ja die mensen zijn er voor opgeleidt dus ja, overmorgen wordt alles duidelijk (hoop ik) haha
O nee, je had het ook niet hoeven melden hoor. Ik dacht wellicht ga je naar dezelfde als ik, maar helaas haha. Komt vast helemaal goed! De mijne lag vandaag in stuit, met benen gekruist dus kon er niet bevestigd worden wat het echo bureau zei.
Nou meiden ik zal jullie niet langer in spanning houden... Het was super duidelijk... 100% zeker een MEISJE!!!!!!