Verschrikkelijk voor de ouders En even ook als chauffeurs vrouwtje, verschrikkelijk voor de vrachtwagenchauffeur die dit overkwam. Dit tekend hem idd ook met zijn gezin, ook hij komt hier nooit overheen Dit is mijn overgrootvader ook overkomen ( buschauffeur) , en hij heeft na dat tragische ongeluk 8 hartaanvallen gehad, en is hier vervolgens aan overleden Voor iedereen die hier bij betrokken is, heel veel sterkte
Ik heb hier een keer over gedroomd wat een nacht merry. Was een paar dagen flink van over de zeik zo echt leekt het. Dus weet hoe jij je nu voelt. Alleen zal bij jou de verwerking even duren omdat het bij jou werkelijkheid is. Wat afschuwelijk voor die ouders zeg Meidje wens jou sterkte. En voor die ouders en familie gecondoleerd met dit grote verlies. Wens jullie heel veel kracht toe. Lover
Ja, Jolanda je hebt gelijk pas me ook aan jou verhaal aan. Voor hun is het net zo erg. Wat erg zeg zoveel hart aanvallen wat zal jou familie het ook slecht gehad hebben zeg. ale: Lover
Jeetje, het blijft van dat trieste nieuws bij de lounge! Heel veel sterkte, ik kan heel goed begrijpen hoor dat je er helemaal naar van bent. Ik kreeg het er ook helemaal koud van toen ik je verhaal las...brrrr, moet er inderdaad echt niet aan denken. Als ik dit soort dingen lees, krijg ik sterk de neiging om Jayden uit zn bedje te trekken en flink te knuffelen. groetjes Setje
Inderdaad, voor die chauffeurs moet dit echt verschrikkelijk zijn. Met of zonder die spiegel, kunnen ze kinderen soms gewoon niet zien! Volgens mij blijf je je de rest van je leven schuldig voelen.
Oh wat vreselijk zeg! Voor de chauffeur, het kind, de vrienden/familieleden etc. Maar ook voor jou! Ik wens iedereen veel sterkte! Groetjes Miep