Wij hebben ook sinds kort een WII ook nergens te verkrijgen... Wel bij Mediamarkt in kleinplaatsje dicht bij amsterdam... Wij hebben o.a mario kart Gister met een vriend gespeeld die gewoon thuis zat. Konden wij tegen elkaar spelen..
Nou ja....Je zal wel gelijk hebben hoor maar... Er worden natuurlijk wel meer accesoires verkocht voor de WII zonder spellen erbij en andersom. Bij de stuurtjes zit ook geen racespel dus dat moet je ook apart kopen. Het lijkt mij ook logischer dat het bijelkaar zit maar omdat het op meer sites zo is. Het is echt OF 90 euro OF 110 euro. Dus elke keer die 20 euro verschil, dat vond ik gewoon vreemd.
spel zit inderdaad zeker weten bij elk bord heb hem namdelijk voor 90 euro met spel en al. maar hoe doe je dat dan met andere spelen wij hebben hem nog niet zolang dus weet nog niet helemaal wat echt leuk is en wat niet enz... en je kan ook iets van spellen met punten kopen hoe werkt dat?
Natassie, wanneer je sommige spellen speelt, krijg je punten op je WII. Hiermee kan je dan weer andere spellen 'downloaden'. Zal straks eens aan m'n vriend vragen hoe je dat precies moet doen. De spellen die je dan kan downloaden, zijn meestal wel wat oudere spellen maar daarom niet minder leuk vind ik. Mijn 2 favoriete spellen zijn Boom Blox en Guitar Hero (maar daar moet je dan weer zo'n dure gitaar bij aankopen...) Groetjes!
@Natasssie: In de winkel kun je voor 20,00 Coins kopen. Hiervoor krijg je 2000 coins (punten). Je moet je Wii op internet aansluiten en zo kun je alle oude spellen van Nintendo downloaden, zoals Donkey Kong (met die levels) en de super oude Mario met de munten en paddestoelen helemaal geweldig. Alle spelletjes hebben een andere prijs (punten/coins). Echt een aanrader dus
okee super bedankt kotm moi uit me vriend moest de super nintendo met mario en donkey kong enz verkopen van mij maar vond het altijd super spellen dus kan ik die gewoon weer terug halen en elke jij zegt met sommige spellen kan je ze verdienen hoe precies? dat lees ik nog wel want je zou het even vragen super en toys wat bedoel jij precies met de punten zitten in hetzelfde doosje waar de spellen ok zitten super bedankt alvast meiden!
Correctie, bij spellen (volgens mij bij bijna elk spel van Nintendo) krijg je Nintendo-sterren, je moet je inschrijven als Nintendo-VIP en dan kun je die sterren inwisselen voor Wii-pionts. Wisselkoers is 1:4 dus 1 point voor 4 sterren. Je kunt oude spellen downloaden (Virtual Console), maar ook nieuwe spellen (Wii-ware) beide kun je kopen met Wii-points. Het aantal punten staan meestal vast, afhankelijk van het platform betaal je tussen de 500 en 1000 points en voor Wii-ware betaal je tussen de 600 en 1500 points. Hier vind je een overzicht http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/ ... _1778.html Daarnaast kun je ook andere (vaak gratis) software downloaden. Zo is er een internetbrowser (was gratis, nu geloof ik 500 points) een weer kanaal, een enquette-kanaa., enz. De Wii-fit hebben wij ook voor 90 euro gekocht mét board en spel. Het stuurtje kun je idd los kopen, maar je kunt ook met meerdere stuurtjes spelen( dus een extra stuurtje is niet overbodig) , je kun zo ver ik weet maar en balanceboard tegelijk gebruiken.
@Natasssie: Je kunt die punten gewoon in hetzelfde rek als waar de spellen liggen vinden. Dus ze zitten in zo'n zelfde doos .. snappie? hihi Check nog ff die info van Loeki!
owkeej dus ik gaat naar de winknel toe en daar kan ik de punten halen en dan downloaden zl maar zeggen op me wii.. ga het snel proberen een keertje kan ik weer mario spelen
Ja of als je een credit card hebt kun je ze ook online direct via de Wii bij laten bijboeken. (geloof me mijn VISA rekening is soms ineens onverwachts hoog, heeft manlief weer eens zitten shoppen) Dan hoef je de deur dus niet uit en kun je direct je favoriete spel downloaden. Je hebt om die oude spellen te spelen wel vaak een andere controller nodig. Bij ieder spel staat met welke controller je kunt spelen, sommige kun je met de Wii-mote spelen, maar voor anderen (N64 en SNES) heb je de classis-controller of een GC-controller nodig.
Wii Points kunnen online aangeschaft worden via het Wii-winkelkanaal met behulp van een credit card. Je kunt ook een zogenaamde Wii Points Card kopen in de winkel. Als je daarnaast lid bent van Club Nintendo en je Club Nintendo-account verbonden hebt met je account in het Wii-winkelkanaal, kun je Wii Points kopen in de Wii Points Card Shop van de sterrencatalogus. Door Nintendo-producten te registreren (zoals het Wii-systeem of Wii-software), word je beloond met sterren die je in kunt ruilen voor allerlei goodies, inclusief Wii Points.
NES-spellen - 500 Wii Points Super Nintendo-spellen - 800 Wii Points Nintendo 64-spellen - 1000 Wii Points SEGA MEGA DRIVE-spellen - 800 Wii Points Turbografx (PC Engine)-spellen - 600 Wii Points NEOGEO-spellen - 900 Wii Points SEGA MASTER SYSTEM-spellen - 500 Wii Points Commodore 64-spellen - 500 Wii Points
Leuk hoor dit haha! Man en ik zijn op dit moment aan het dansen pfffffffffff Vermoeiend maar oh zo leuk! Denk dat wij hem binnekort laten ombouwen, kun je alle spellen downloaden!
' heb jij zo dansmat of niet? en super bedankt allemaal voor de uitleg heb me net aangemld bij de nintendo club en er dacht in totaal 600 sterren voor gekregen nu eerst de kleine op bed leggen en dan aansluiten met internet de wii en ze inruilen en kijken hoe en wat.. maar ngmaals super bedankt voor de uitleg snap het nu tenminste allemaal
wat ik nou niet begrijp ik heb net een account aan gemaakt bij de nintendo site en 1 spel daar geregistreedr de wii fit.. heb nu in totaal 600 sterren zal wel niet veel zijn maar toch. In ieder geval nu wil ik graag die sterren inruilen voor punten.. dus ik me aangemeld ook op de wii.. daar email adres ingevoerd met wachtwoord en ook op die pagina en toch geeft die aan dat die het niet doet... wat doe ik fout denken jullie?