Joeheeeee heb de WII

Discussie in 'De lounge' gestart door Lilly, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    De punten sparen steld toch niet zo heel veel voor?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hebben ook heel wat punten of zo iets. Je kan daar spulletjes voor komen o.a een sleutelhanger ofzo.... maar alles is al uitverkocht of is dat iets anders?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb al zo veel spellen gespaard dat ik er ook weer spellen voor kon kopen. Ik heb er iig een DS spel mee gekocht. Je moet gewoon regelmatig kijken, er worden steeds nieuwe dingen aangeboden, zo was er een tijdje geleden een beeld van Link voor 20.000 sterren of zo helaas had ik er maar 18.000.

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Haha wij hebben ook al een jaar ofzo de Wii, we hebben hem om laten bouwen , we downloaden zelfs spellen. We hebben ookde balance board voor de Wii-Fit, dat is echt geweldig. We hebben er nu nog lol mee! Alleen toen in het begin gingen we zo vaak bowlen, dat we echt spierpijn hadden de volgende dag!

Groetjes, Mandy

5. Niet meer actief

Hier ook een echte bowlingarm ;), het balance board is ook echt leuk! ik ga zo weer even steppen!

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hoed uur is dat ombouwen ? en wat kan je er dan meer mee? weet iemand dat? en waar kan je hem laten ombouwen?

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Bij ons koste het ombouwen 70 euro. Als je dat hebt gedaan, dan kan je zelf alle spellen downloaden en branden op een cd/dvd. Dus dat je niet hoeft te betalen 60 euro per spel in de winkel snapje ;)

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

Oja en waar, het gaat een beetje viavia, meestal iemand die dat voor je doet. Want het is officieel illigaal ;) En die persoon plaatst er gewoon een chipje in, na 10 minuutjes issie al weer klaar.

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    owkeej dan moet ik maar eens gaan zoeken dus.. en waar download jij die spellen?

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    owkeej dan ga ik eens kijken bedankt

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Bij ons kost het 50 euro moet die knakker nog bellen.... Maar dan zit er toch geen garantie meer op je WII?

12. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    hier kost het 100 euro
    maar dan heb je nog wel garantie bij hem

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

officieel heb je volgens mij dan van nintendo geen garantie meer volgens mij

wij hebben het ook niet gedaan.

echte leuke spellen vind ik het geld wel waard
    en op deze manier zit je straks niet met 30 spellen die je allemaal een kwartier gespeeld hebt :)

hier nu mario kart, mario galaxy, raymans raving rabbits en zelda... die we allevrier eigenlijk regelmatig spelen

en nog eentje.... waarvan ik de naam steeds vergeet en waar ik geen drol aan vind.. maar job toch wel met enige regelmaat speelt

en ja.. tuurlijk was omgebouwd goedkoper geweest
    maar ik gun nintendo ook wel wat centjes voor iets waar ik gelukkig van word :)

nu al sinds anne op bed ligt weer mario galaxy zitten spelen
    net als mario kart vind ik het echt een superspel :)

en raving rabbits vind ik wel leuk.. maar een beetje flauw in je eentje
    de partymode kan je echter pas spelen als je al wat spellen in je eentje unlockt hebt
    oftewel.. wij wachten met veel smart op de raving rabbits party-uitvoering
    want het is echt leuk om te doen.. maar in je eentje gewoon net te flauw om leuker te zijn dan mario...

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier ook alleen officiële spellen. Ik houd niet van dat ombouwen en downloaden. Goeie spellen koop ik idd. Hebben al wel een grote collectie ondertussen.

Wii Sports
    Wii Play
    Wii Fit
    Zelda: TP
    Mario Kart
    Mario Party
    Mario Galaxy
    Mario Strikers
    Super Smash Bros. Brawl
    Metroid Prime 3
    Bully
    SSX Blur
    Trauma Center

Rayman hadden we ook, maar al binnen 24 uur hadden we alles al zo'n beetje gespeeld en hebben we hem ingeruild.

15. Saskia78

ahja.. wii sports hebben wij ook

maar die zat er bij... en spelen we eignelijk alleen als we visite hebben die zelf geen wii hebben :)

vooral bowlen is heel leuk om te demonstreren heo leuk een wii is :)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh dan doen we hier Mario Kart.

17. Saskia78

@loekie: daar heb ik laatst het bezoek ook aan gezet ja

die vonden het zo leuk dat ze er zelf eentje gekocht hebben paar dagen later :)

vruowlief van het stel dacht dat het niets voor haar was zo'n spelcomputer
    en manlief merkte op dat ze enkel mariokart leuk vond
    dus tja.. toen maar even aangezet en ze was helemaal happy :)

18. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

wij hadden een wii wij hebben hem verkocht omdat wij er bijna nooit achter zaten
    nu willen wij de ps3

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat hebben mensen toch rare ideeën, een vrouw die een Wii neit leuk zou vinden :) ik geef wel toe dat ik andere spellen speel dan mijn man. Ik zou zelf Bully nooit spelen en Metroid (hoe leuk en stoer Samus ook is) vind ik zelf ook niet zo. Ik ben meer een Zelda-fan.

20. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Je kunt je Wii ook om laten bouwen op de zwarte markt in Beverwijk. Voor ongeveer € 70,00. Je kunt er op wachten. En volgens mij vervalt hiermee je garantie bij Nintendo.

Deel Deze Pagina