ik heb vandaag een test gedaan op een zwangerschap. het is alleen een kleine misvertand. ik en mijn vriend zijn wel van plan zwanger te worden maar niet nu. ik ben eigenlijk aan de pil maar tog zwanger geraakt. ik heb geen flauw idee hoe het kan maar het is tog zo. ik ben er achter gekomen doordat ik al een tijd niet meer ongesteld ben geworden. ik maakte me zorgen en had nog 2 weken afgewacht. tot en met vandaag. het blijkt dus dat ik zwanger ben. alleen weet ik niet hoelang omdat ik niet weet waneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. kan de huisarts zien hoelang je zwanger bent? xxxx
De huisarts zal je waarschijnlijk sturen voor een echo. Dat is toch de meest zekere manier om in te schatten hoe ver je bent. Kan me voorstellen dat het schrikken is voor je maar toch nog Gefeliciteerd.
Neem contact op met je huisarts, en hij zal je doorsturen voor een echo! Daar kunnen ze de duur van de zwangerschap vast stellen. Ik vind het wel vreemd allemaal! Je opent allemaal verschillende topics.In de eerste instantie zou je deze strip op maken en dan voor een kindje gaan? En nu willen jullie weer wachten? Terwijl de post allebei van vandaag zijn. Ik hoop voor je dat je er uit komt! Wat vind je vriend er van?
Volgens mij heb je best wel een idee want in het andere topic schreef je dat je medicijnen gebruikte die de pil konden beinvloeden. anyway, gefeliciteerd en bel een verloskundige op.
Gefeliciteerd, je zou eventueel ook vast een CLearblue met conceptie indicator kunnen doen. Die geeft aan of je 1-2 weken 2-3 of 3+ zwanger bent vanaf het moment van de bevruchting.