Joehoe! Ben zwanger!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Ponnetje, Sep 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Ponnetje....Proficiat!

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    in ieder geval gefeliciteerd dan maar, maar idd wat ninentje net zegt snap enkel niet zo goed dat je dacht (zeker wist) zwanger te zijn omdat je 5 wkn geleden een antibiotica kuur hebt gehad en gewoon altijd de pil doorslikte? dan kun je toch nooit geen 7 wkn zijn als die kuur pas 5 wkn geleden is of ben ik nou gek?

3. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    En toen gaf Ponnetje geen antwoord meer...rarakanariepiet

4. sjaak

sjaak Actief lid

Apr 10, 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Gefeliciteerd! Geniet er van!

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wij krijgen ook 2 weken gratis toch? 5 weken geleden antibiotica, ongeveer 4 weken geleden bevrucht, plus die 2 weken gratis.. 6 weken...
    Maar als er sneller gerijpt is.. dan is ze wel richting die 7 weken.

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    je hebt dan ook wel ontzettend snel iemand van moeders voor moeders bij je binnen gehad zeg...poe poe...

hoe zit dat nu eigenlijk precies? die meten toch ook eerst of je een positieve zw.test hebt, want zonder hcg in je urine hebben ze toch verder niks aan je urine?

7. Niet meer actief

Jij zegt het, ik dacht het ;)

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    .

Ja, ik dacht laat ik het nog maar eens proberen voor het goeie doel, maar helaas...niks! Enne, dat was toch zo inderdaad dat je 2 weken gratis krijgt? vandaar ;) De verloskundige heeft het voor me berekend. En inmiddels is die antibioticakuur wel meer dan 5 weken geleden hoor, die berichten zijn inmiddels verouderd.

9. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    2 wkn gratis krijgt? wat krijg je gratis meid?

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    zie bovenstaande ;)

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    maar even ter info, de pil onderdrukt het rijpen van je eicel, en ik las ook nog ergens anders dat het kon omdat je 1 pil vergeten was, waar het nou door komt dat jij denkt zwanger te zijn weet ik niet, of van die ene vergeten pil of van de antibiotica maar het is niet zo dat je door 1x de pil vergeten gelijk een eisprong hebt, want ook dan nog is het zo dat je eitje daarna de kans moet hebben om volledig te rijpen...dus die 2 wkn waar jij het over hebt die zijn hier niet van toepassing....

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    ik merk het wel bij de echo, laat me maar even, heb echt een kutdag gehad

13. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Hey smoekie, ik weet er het fijne niet van hoor ik slikte nooit de pil, maar hoe kan het dan dat ze je waarschuwen als je diarree hebt gehad of hebt gespuugd en je pil eruit kan hebben gespuugd dat je dan op moet passen voor een eventuele zwangerschap?

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ja, dat dacht ik ook al, je kan gewoon zwanger worden hoor, dus er is gewoon een rijp eitje. Ik bedoel dat moet wel, want ik ben zwanger. En ik ben al die keren ongesteld geweest ook en niet zo'n beetje ook. De pil is maar een vreemd iets.

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    omdat de pil dan niet meer betrouwbaar is en het rijpen van een eicel op gang komt en tja als je dan sex hebt op het moment dat je eitje gerijpt is (ong. 8 dgn) en springt dan kan het direct bingo zijn..

maar tis niet zo dat als jij 1x de pil vergeet er een eitje springt...ook die moet eerst rijpen....

dus als zij zwanger is of van de antibioticakuur of door die 1e vergeten pil is het niet dat zijn vanaf dat moment zwanger is...ook daar gaat eerst nog even overheen...wil je zekerheid over wat ik schrijf, even ha of gyn bellen zal je hetzelfde vertellen...ben namelijk zelf bij de 2e door de pil heen zwanger geworden (idd door diarree) en weet van haar precies hoe het in zijn werk gaat, en ter info nog we waren toch al van plan om na de bouwvak te stoppen met de pil dus het was even een paar maandjes eerder....

maar dat is dus wat ik van mijn gyn heb meegekregen hoe het werkt dus... :D

dus dat van die 2 wkn extra gaat bij haar niet op....maar goed

16. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    p.s en is dit niet een forum voor felicitaties en niet om de discussie die GESLOTEN is, om een reden lijkt me, hier voort te zetten?

Bovedien STEL dat ze dit allemaal lult, STEL, dan moet ze wel heel erg haar best doen om straks mee te doen met de buikfoto's en de echofoto wil iedereen zien enz. enz. dus STEL dat ze liegt dan valt ze gauw genoeg compleet door de mand toch ponnetje? Dit is ter verdediging van jou hoor, niet verkeerd opvatten :)

17. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @smoekie, idd over de banner kan je geen uitsluitsel geven want dat we niemand hoe ver ze nu is, ik neem maar aan dat ze gegokt heeft en als ze de echo heeft gehad dat ze de banner dan aanpast!

18. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    enige wat ik vroeg was hoe het nu verder ging met moeders voor moeders...en even een uitleg over het aantal weken dat zij zwanger zou zijn (7 omdat je er 2 gratis bijkrijgt) en ik niet wil dat ze straks teleurgesteld is dat ze niet zo ver heen is als ze zelf wel denkt...

en wat dat wel of niet liegen van de hele zooi, ben geen voorspeller, maar heb wel wat aan iemand voorspeld, en ook dat zal dan ongetwijfeld snel genoeg uitkomen dus wat dat betreft...wordt vervolgd... ;)

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Jajaja weet ik ;) lief van je. ik heb wel een scanner dus ik kan foto's die ik zo in de hand heb (echo dus) wel gewoon in de pc zetten. Doe ik absoluut! nog 21 dagen........dan is het zover! :D

En ik zou inderdaad wel erg ziek in m'n hoofd zijn als ik dit allemaal zou verzinnen. Ben zo blij! :D

20. Niet meer actief

Ja sorry Maisy, maar het komt allemaal een beetje ongeloofwaardig over, het spijt me wel.
    Ik kan Smoek geen ongelijk geven dat ze zo reageerd...

Nies

Share This Page