Joehoe! Ben zwanger!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Ponnetje, Sep 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik probeer er een beetje middenin te staan, het is een vreeme manier van zwanger raken, maar dat gebeurt wel vaker, je weet het gewoon niet he, dit is ook maar internet, wie weet ben ik wel helemaal geen 24 :p ja toch? Je weet nooit dus ik laat alles maar een beetje in het midden nu.

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ach ik ben soms wat pessimistisch en pak dan soms een paar peukies erbij en gaat lekker op mijn gemak teruglezen, en tja ach weet je ik zeg maar zo...ik zeg maar ff niks... ;)

enne wat dat internet betreft, bij mij is het zo what you see is what you get...oftewel ik ben ik, zowel hier als thuis... :)

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Sorry hoor maar bekijk het ff lekker, ik ben echt kwaad nu. Weet ik veel waarom, hoe en wanneer! ik ben gewoon zwanger en daarmee uit! Zoek ff iemand anders op om je frustaties op af te reageren. Ik ben het echt een beetje beu hoor die rare opmerkingen de hele tijd. :evil:

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @nies, ja ik snap het opzich allemaal wel, maar het zou wel EEERRRGGG lullig zijn voor dr als de discussie onverhoopt toch uit de hand gaat lopen en ze wel gewoon de waarheid vertelt, ik ga er van uit dat wat zij vetelt waar is, dat doe ik bij jullie ook, en als er echt dingen zijn dat ik denk nouuuuuu nu klets je echt zwaar uit je nek dan kap ik gewoon met die hele discussie simpel zat, iemand die dan zou "liegen" die is dan gauw genoeg uitgekeken als ze geen aandacht meer krijgen toch!

5. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    ON topic: GEFLICITEERD GEFELICITEERD GEFLICITEERDDDDDDDDDDD! :p Sorry ben te vrolijk voor zulke dingen :D

6. Niet meer actief

Zo zeg, jij bent heet gebakerd!
    Sorry hoor, maar met zo'n houding krijg je dit soort berichten.

En over gefrustreerd gesproken, kijk eens naar je reactie, wie is hier nou gefrustreerd?

7. Niet meer actief

Maisy, als blijkt dat ze de waarheid spreekt dan zal ik persoonlijk hier op het forum mijn excuses aanbieden.

Het gaat mij er niet eens om of ze liegt of niet maar om haar arrogante houding!

8. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @nies als jij haar id alsarro ervaart kan ik me voorstellen dat je je ergert, er zin wel meer die zo over kunnen komen onbedoeld, ach ja blabla zoals ik al zei ik snap iedereen wel ik zet me in het midden.

Hey smoekie, hoe zit dat nou met die testen van je joh! ziet er goed uit ;) \:D/

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Denken jullie nou echt dat ik me dit aantrek, dat ik denk ow jee, wat moet ik doen om te bewijzen dat ze me echt geloven? Ik hou echt niet van dat gebep over niks, ik heb wel wat beters te doen zeg. Ik snap gewoon niet dat mensen hier gewoon tijd aan besteden om de hele tijd mensen af te vallen. Logisch dat ik kwaad word, wat zou jij doen als jij een bloedtest hebt gekregen en hier heel erg blij om bent en er zijn mensen die berichtjes naar je typen in de vorm van die van jou? Ik zit echt niet op je excuses te wachten hoor, je mag ze van mij houden.

En ik heb net gezegd dat ik echt een enorme klotedag achter de rug heb, dus daarom ben ik zo. Dus hou aub op met dit soort berichten want ik ben ze liever kwijt dan rijk.

10. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    wat nies betreft zo zijn er idd meerdere hoor...en niet alleen nies of ik, tis gewoon een heel raar vaag gegeven maar ach het zij zo.....

en tja die testen, ik weet het niet maisy morgen ff afwachten dan krijg ik nieuwe van de webwinkel binnen en dan ff testen met de ochtendurine van 5 uur tegen de tijd dat ik het nu opving was ik al 3x geweest dus ik blijf nog ff van die wolk af kheb geen zin om mezelf een klap in het gezicht te geven als het niet nodig is... ;)

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hoe hoog was de bloedwaarde eigenlijk? aan de hand daarvan kun je (en ook de gyn) afleiden hoever je dan werkelijk zou zijn....(ongeveer)

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    kunnen jullie niet gewoon ff een nieuw onderwerp openen ergens anders dan in die van mij? ik blijf e-mails krijgen

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    huh? ik vraag alleen maar heel geïnteresseerd hoe hoog je bloedwaarde was (uitslag) want aan de hand daarvan zal je gyn je ongetwijfeld hebben verteld hoe ver je ongeveer bent, en zo niet kun je aan de hand van de hoogte ervan zelf opzoeken hoe ver je ongeveer bent...

14. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @ponnetje, anders zet je die functie ff uit in je profiel! Lijkt me ook erg irri, zo kan je di topic ook niet echt loslaten!

@ smoekie, idd als je dan al 3 keer geweest bent is het niet zo geconcentreerd meer.
    Dus als ik morgenvroeg rond half 7 hier kom kijken voor ik de kids wakker maak, dan valt er nieuws te lezen van jouw kant? :D :p

15. Niet meer actief

Ja hoor Hare Majesteit!
    Ik wil hier niet eens meer zijn.
    Ga m'n tijd wel steken in meiden die het wel gezellig maken op het forum.

Succes met je zwangerschap!

16. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    idd ze hebben hier een grafiekje dat je kan uitrekenen welke hcg waarde bij welke zwanegrschapsduur hoort! heel handig!

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

May 26, 2006
    2,120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nou meiden, wat is het hier opeens gezellig!
    Ik denk dat Ponnetje goed zwanger kan zijn door het gebruik van de antibiotica. Daarnaast heeft ze al veel berichten gepost en is ze sinds een maand lid. Ik denk gewoon dat we Ponnetje nogmaals moeten feliciteren met haar zwangerschap.
    Zoals ze al zei heeft ze vandaag een kut dag gehad en als mensen mij op zo'n dag ook nog eens niet zouden geloven zou ik ook zo reageren....kom op allemaal, we zijn toch geen kippen?

Liefs,
    Wendy

18. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    [quote="maisy] @ smoekie, idd als je dan al 3 keer geweest bent is het niet zo geconcentreerd meer.
    Dus als ik morgenvroeg rond half 7 hier kom kijken voor ik de kids wakker maak, dan valt er nieuws te lezen van jouw kant? :D :p[/quote]

nee joh maar ja was ook niet van plan om vandaag al te testen wilde pas morgen weer, maar ja een andere muts wist ik dat die vandaag ging testen dus heb het toch maar opgevangen na al 2x te zijn geweest..maar ja dacht heb nog niet gedronken niks maar normaal is het dus echt heel donker en nu vanmorgen inmiddels al heel licht..

dus morgen om 5 uur alles netjes opvangen en zodra de testen erzijn direct testen...dus je mag van mij om half 7 hier lezen maar dan kan ik je niks anders vertellen dan al verteld is hahaha kijk morgenmiddag tegen een uur of 3-4 nog maar eens dan zou ik zeggen...... ;)

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ow...ik weet niet waar dat grafiekje staat en of ik dat wel kan invullen.

De huisarts gaf alleen aan dat bij een vrouw die niet zwanger is een schaling wordt gemeten van 0.2 - 0.9 en ik heb schaling 2...

hij heeft denk ik een heel andere meting

20. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    of ik moet heel gek zijn hoor maar dan mag je em wel eens bellen en vragen hoe het precies zit, want 2 is niet zwanger, en schijnt zelfs te zijn dat iedereen op 2 uitkomt....(bloedwaarde is anders dan gemeten via hcg in urine) maar 2 via bloed is dus negatief...

Share This Page