Siem is leuk en past ook wel bij Jill hoor Misschien JUIST wel leuk Engelse naam en oer-hollands, apart toch!
Zoals al eerder is gezegd, daar ben je na een weekje al aan gewend. Het ligt niet voor de hand, maar ja dat zeg je zelf ook al. Ik vind Siem ook echt een supernaam!!! Dus gewoon doen!!
Vind Jill en Siem juist erg leuk bij elkaar! Gewoon doen dus Fijn dat jullie eindelijk DE naam gevonden hebben!!!
Het is niet de meest voor de hand liggende combinatie, maar ik vind het ook niet storend. Jill en Siem En het zijn toch twee persoontjes op zich, dus wat maakt het ook uit?
Ik vind ook dat je moet doen wat jou aanspreekt, je moet niet iets gaan kiezen omdat het bij die andere naam past vindt ik! Er is niets belangrijker dan meteen een goed gevoel over een naam hebben. Maar als suggestie bij Jill, wat vinden jullie van Jessy??
Fijn dat je zelf door alle reacties een keuze hebt kunnen maken. Gewoon de namen samen heel vaak hardop noemen dan kun je horen of het lekker uitspreekt!
Jill en Siem ..... Een mooie combi !!!! Mooie namen trouwens. Ik ben het met mijn voorgangers eens. Het zijn twee verschillende namen maar natuurlijk ook voor 2 verschillende kindjes. Het zijn 2 mooie korte namen en ze passen heel goed bij elkaar !! Jill & Siem. Klinkt goed !!! Niet meer twijfelen !!
Ik vind het prima bijelkaar passen hoor!! Je smaak veranderd ook in de loop der jaren...!! Ik zie hier namen voorbijkomen waarbij ik me niet kan voorstellen dat de ouders na verloop van tijd er nog blij mee zijn, laat staan het kind . Maargoed, daar gaat het nu niet om. Jill en Siem; prima combi!! agnes
Stel nou dat je Siem niet kiest. En Jill krijgt over 15 jaar verkering met een jongen die Siem heet. Dan zeg je toch ook niet dat dat niet kan omdat hun namen niet bij elkaar zouden passen? Ik bedoel maar dat het dus niet uit maakt of de namen van je kindjes bij elkaar passen. Ik heb hier een kindje met een spaanse en eentje met een engelse naam. Nou en?