ik kies natuurlijk voor Suze. Wij vonden het belangrijk dat een naam lief klinkt en onze Suze is superlief
Nora - ik heb deze naam nog overwogen voor onze 2e, maar onze eerste heet voluit: Fae Leonora... Dus dan is Nora niet echt een optie.. Namen eindigend op een E -waar ook een A zou kunnen staan, vind ik altijd wat minder lekker lopen als je het hardop uit zou spreken. Vandaar dat bv Flore voor mij af zou vallen. Suze is niet echt m'n smaak, maar zou wel leuk bij Elle passen.
Flore! Vind ik een supernaam! Bij Elle zou ik niet gauw een naam pakken die eindigt op een -a. Als je ze samen noemt kunnen mensen zich snel vergissen. Bv. was het nou Ella en Nore of Nora en Elle. Of ze maken er Ellenora/Ellenica van. Snap je wat ik bedoel??? Naast Flore vind ik Suze ook leuk bij Elle. Succes ermee.
Persoonlijk houd ik erg van aparte namen en heb daarom voor Yuna gekozen. Ik zou het alleen wel gewoon met een J schrijven, maar verder erg leuk!
Ik twijfel tussen Suze en Nica, maar kies toch voor Nica. Zelf zou ik het wel met een k schrijven: Nika.