1 week korter zwanger als verwacht....ondanks weten eisprong

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anoniempjuh, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ergister heb ik mijn eerste echo gehad, omdat ik zwanger ben geowrden door clomid weet ik vrij precies wanneer mijn eisprong was, het ei stond op cd15 op knappen, dus hij moet vanaf dat moment vrijwel zeker binnen 3 dagen zijn gesprngen, dan had ik maandag tussen de 7w5d en 8wk moeten zijn, maar volgens de echo ben ik 6w6d.
    Wel was er hartaktie te zien, de gyn zei dat het gewoon goed was, en dat et in het begin moelijk meten is, maar nou zit ik net ene beetje op internet te kijken en lees ik hierover toch vooral negatieve verhalen...
    Ik vole me nu best wel rot, dus ben op zoek naar positieve verhalen haha.

Volgende week vrijdag krijg ik weer een echo om nog een keer te kijken.

liefss

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    een echoscopiste vertelde mij in het begin van mijn zwangerschap dat het wel eens gebeurde dat eitjes een langere periode doen over het innestellen ze zagen dit heel goed bij mensen die ivf hadden, ze weten hier ook precies wanneer ze het eitje terug zetten en toch waren sommige een week of twee korter zwanger. Daarbij als het minder is als 7 dagen blijft je datum gewoon gelijk.

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik weet ook precies waneer ik zwanger geworden ben door middel van clomid
    en ik werdt ook een week korter geschat

maar bij de tweede echo klopte het weer wel

geen zorgen maken meid echt niet het komt wel goed hoor

4. Niet meer actief

Het kindje is bij zo'n eerste echo nog zó klein ze kunnen dan geen nauwkeurige schatting geven. Geen zorgen maken hoor, bij de volgende echo kan het zo weer anders zijn. En het is een goed teken dat je het hartje hebt zien kloppen.

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik wist het hier ook op de dag af! en precies mijn cyclus..
    en ook ik had bij een hele vroege echo dat het een week minder ver was..dit bleef eigenlijk bij de 12 weken echo ook nog zo.
    En bij de 20 kijken ze alleen of alles in verhouding is.
    En bij de 36 weken had ik een liggingsecho en kijken ze ook naar de groei en zat ze rond de 33/34 weken dus ja het is en blijft altijd met een marge he ;) onze kindjes groeien niet precies volgens de richtlijnen allemaal!
    Het belangrijkste is dat het hartje klopt en dat de baby straks alles erop en eraan heeft!
    niet te veel druk maken hoor, lekker genieten hoe moeilijk dit ook is in het begin ;)

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

ontzettend bedankt voor jullie reacties, ben echt blij ermee, want als je ernaar gaat googelen kom je vooral verhalen tegen dat het de echo daarna nog verder achter is, of al niet meer leeft enz enz en dar werd ik echt ongerust van, ben dus heel blij met alle positieve verhalen!
    ik hou jullie volgende week op de hoogte!

liefsss

Deel Deze Pagina