Voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by duurtlang, Feb 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. duurtlang

duurtlang Actief lid

Feb 20, 2014
    245
    0
    0
    Groningen
    Hallo allemaal,

Ik ben Melissa, 33 jr (in mrt word ik 34) en probeer sinds maart 2013 zwanger te worden. Mijn cyclus is eigenlijk perfect (meestal rond de 28 dagen, zo nu en dan wijkt het 1 à 2 dagen af) en ik heb het idee dat ik altijd weet wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit (heb dan aantal dagen last van lichte menstruatiekrampen) en volgens ovulatietesten heb ik steeds keurig netjes een eisprong, maar helaas toch nog niet zwanger :( Zo langzamerhand begin ik bang te worden, gaat het ooit lukken om zwanger te worden?! Is het ons gegund?! Aan de andere kant is er best veel in mijn leven gebeurd waardoor ik misschien nogniet zwanger ben: mijn vader werd vorig jr in juni ernstig ziek en is in aug overleden. In die periode heeft het klussen uiteraard op een laag pitje gestaan en had ik erg veel stress/verdriet.... Toch gaan wij -mocht ik deze ronde nog niet zwanger raken- naar de dokter en vragen om een doorverwijzing....

Groetjes,
    Melissa

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Welkom! Hopen dat het deze ronde dan raak is.

3. duurtlang

duurtlang Actief lid

Feb 20, 2014
    245
    0
    0
    Groningen
    Dank je Ellie86! Heb jouw onderschrift ff gelezen: jeetje heftig hoor. Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Welkom op het forum! Kan me voorstellen dat jullie ongeduldig worden, hoop dat het snel raak mag zijn, of het nou op de natuurlijke manier is of met medische hulp!

5. duurtlang

duurtlang Actief lid

Feb 20, 2014
    245
    0
    0
    Groningen
    Dank je Micchan! Voor jullie nog heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje. Heftig! Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dankje meis :)
    Wij houden een paar maanden pauze, eerst dingen regelen, verwerken en ook lichamelijk aansterken, ben bang dat ik anders nog meer slechte uitkomsten over me heen roep :)

7. duurtlang

duurtlang Actief lid

Feb 20, 2014
    245
    0
    0
    Groningen
    Begrijpelijk dat jullie nu eerst een paar maanden pauze houden. Zie dat jullie in november gaan trouwen :) Wellicht dat het regelen van jullie bruiloft een goede afleiding voor je is!

8. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Dank je wel!

Share This Page