Lieve meiden, Ik durf het eindelijk hier neer te schrijven in een eigen topicje: ik ben weer zwanger! Na in totaal 4 1/2 jaar kinderwens, de doodgeboorte van Sterre met 24 weken (2007), een miskraam met 5 weken (2007), bloedonderzoek in Duitsland, 7x IUI in Friesland (2009-2010) en 1x IVF in Düsseldorf ben ik zwanger van een cryo! Ik ben 7 weken en 1 dag zwanger en vandaag hebben we het hartje ♥ op de echo zien kloppen!
Wat een fantastisch nieuws zeg!!!! Gefeliciteerd! Fijn dat je de eerste goede echo al achter de rug hebt.
Ja, je eigen IK BEN ZWANGER topic. Ook hier nog even van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en de goede echo natuurlijk. Ik weet zeker dat Sterre* vanaf haar wolkje mee waakt over haar brusje.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is een lange weg geweest, maar ik hoop dat jullie nu eindelijk een happy ending gegund wordt! Op naar de volgende geweldige echo.
YOEHOE eindelijk is het zover voor jullie meid ik vind dit echt het beste nieuws wat ik gelezen heb op dit forum GEWELDIG!!!! super gefeliciteerd ik hoop echt van harte dat het deze keer allemaal goed blijft gaan ik duim voor jullie dikke knuff caruli
wooooow aquilegia, eindelijk komt jullie droom dan uit! ik ben echt superrrrblij voor jullie en ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat! ik vond 2 jaar wachten al zo lang, maar jullie hebben echt veel geduld moeten hebben. Maar nu gaat het dat echt gebeuren! wooohooo!!! liefs van loopy!