hoi ik ben zwanger na 2 jaar in de MM en pcos en liefste zou ik elke dag testen maar ik heb zondag CB Clearblue digi gedaan ..waar je kan lezen zwanger en niet zwanger en er kwam nog geen min al staan Zwanger..maar ik denk dat ik de testjes tik heb wil liefste elke dag testen maar dat gaat veel geld kosten maar zijn er dames die dat ook hebben ? en wat kan je beste aan doen om niet zo onzeker zijn want de CB zei al Zwanger. nou ik ga toch proberen genieten maar 4 oktober krijgen we echo ... en voor mij gevoel duurt het nog zo lang laat snel maar 4 okt worden
GEFELICITEERD ! Ik had het ook hoor bij mijn zwangerschappen!! Testte de 1e 1,5 week regelmatig om de dag maar ik werd er zelf wel onzeker van omdat de teststreep soms wat lichter was omdat ik bijvoorbeeld meer had gedronken ofzo.. Ik had een aantal testen van kruidvat gekocht. 2 voor 5 euro. Die zijn betrouwbaar en niet zo duur.
hier ook 1! ik hou op met testen als de CB digitaal zegt: +3 weken dan stop ik! Gefeliciteerd trouwens!
dankje voor berichtjes dames...ja gelukkig ben ik niet de eeniste..ja ik stop met testen als Moeders voor moeders langs komen hihihi of nog niet foei foei maar ik heb geen CB test gedaan die aan geeft hoeveel weken want ik zit al in 4 weken en ja dan geeft hij sowie zo 3+ hihi jammer net niet goede datum maar goed over 2 weken en halve eerste echo ik ben aan aftellen hihih ik wil iedereen alvast nog fijne dagje wensen groetjes
Gefeliciteerd! Ik weet wat je bedoelt. Heb het ook. Mijn eerste zwangerschap en moeilijk te geloven... Hb daardoor ook wel 6 testjes gedaan om het zeker te weten... Niet de hele dure maar van kruidvat, dan is het nog een beetje betaalbaar...! Geniet er van!
Gefeliciteerd!! en elke dag willen testen? heel herkenbaar Kon het niet geloven vorigeweek, en deze week ook al weer testje gedaan, hoop dat MvM snel belt voor afspraak, en denk dat k voor die tijd nog 1 testje waag, en daarna moet ik echt maar gaan vertrouwen en wachten tot de echo