Nou....het lijkt weer mee te vallen. Vanmorgen echo gehad.....vruchtzakje en dooierzakje gezien. Nog geen embryo maar dat kan kloppen bij een zwangerschapsduur van 6 weken. Tot nu toe blijk ik dus nog steeds zwanger!!!!! Wel was er naast het vruchtzakje nog een vage schim te zien. Het kan er op duiden dat ik zwanger was van een tweeling en dat de ene het niet heeft overleefd ...vandaar het bloedverlies. Hoe dan ook, de bloeding is sinds vannacht gestopt en de buikpijn neemt af en ik ben nog zwanger. Nu hééél erg hopen dat het zo blijft. Over 2 weken weer een echo.
Jeetje, wat spannend!! Ik duim voor een prachtige plakbeeb! Wel balen dat je nog 2 weken moet wachten...pffff, dat worden een paar lange weken!
Nou, laat de felicitaties maar zitten. Vannacht hevige menstruatie krampen. Vanmorgen wee een echo gehad. Wel vruchtzakje maar geen embryo te zien. Het wachten is nu op een spontane miskraam. Volgende week weer een echo om zeker te weten dat het niet stiekem toch gegroeid is. Dan evt aan de medicijnen om mk op te wekken evt gevolgd door curretage. Getverdeget, ik vind het zo vreselijk ontzettend stom!!!!!