hallo meiden ik heb een vraag ik ben een maand zwanger maa voel me moe en ja vaag als of ik flauw val en ja.. pijn me buik en zo. is dat allemaal redelijk normaal of nie? dikke ks
Hi, Dit herken ik wel. Vooral moe, maar dat hoort erbij. Het flauwvallen zou door een lage bloeddruk komen. Dit heb ik in mijn vorige zwangerschap gehad. En pijn in je buik is waarschijnlijk bandenpijn. Wat je zou kunnen doen is je hb laten prikken en kijken voor suiker. Ik weet niet hoe lang je al zwanger bent, maar i.i.g. heel veel succes. Groetjes Lotte
ik ben ook flauw, mn als ik ineens opsta. Mijn bloeddruk is laag dus waars komt het daardoor. Je VK gaat straks elke keer je bloeddruk opmeten...dus dan weet jij het ook. En die moeheid hoort er ook echt bij, ben met smart aan het wachten wanneer deze overgaat hier...
ja ik ben er vrijdag pas achter gekomen dat ik zwanger ben ds ga morgen ochtend om half 9 pas naar de dokter en die zal idd ook vast wel mijn bloedrk op meten werd ook wakker met een rode vlek op megezicht:S
denk inderdaad of lage bleoddruk of je ijzer is te laag.... zal het gewoon aaneven bij de dokter en kan hij er gelijk naar kijken...
Nee hoor. Dat is niet erg. Een lage bloeddruk is helemaal niet zo heel erg. Je voelt je alleen vervelend erdoor. Niet te lang op één plek blijven staan en niet te snel opstaan. Veel succes. Groetjes Lotte
Brrr lage bloeddruk.. Hier nog 1... Wat ik ook doe niets helpt! (tips gevraagd!) (vaak wat eten helpt ook niet, heb het voor het eten, tijdens het eten en na het eten ook brr) Mn vk zegt: beter een te lage bloeddruk, dan een te hoge.
Ja dat dacht ik zelf ook al, maar heb mn man dropjes laten halen (de schat) Van die oldtimers, hindelooper ruitjesdrop (blauwe verpakking van het tankstation) helpt wel eventjes, maar na een kwartiertje is het weer blleeehh..