haha de titel zegt het al, hebben in maanden geen nacht door kunnen slapen. Elke nacht werd ze over de rooie wakker en alleen te troosten met een flesje melk. Gister avond met dr gepraat, uitgelegd dat ze groot is en mama vanacht geen flesje melk heeft en dat groote meisjes in hun eigen bedje slapen. Toen ik naar bed ging even lekker toegedekt, douche lampje aangelaten deur op een kier, zodat er licht in dr kamer scheen. Een shirtje waar ik in had geslapen naast haar gelegd. Vanmorgen schrok ik wakker om 8 uur en ik had niks gehoord ! Hopelijk vanacht weer ! Ben zo trots op haar ! wilde het even delen, zie dat er meer nachtbrakers zijn. Groetjes
haha ja dat hoop ik ook, ga weer het verhaaltje vertellen dat grote meisjes in hun eigen bedje slapen... hopelijk ben ik nu niet te positief, dan valt het weer zo tegen vanacht en dan moeten we dr toch wel laten huilen.... hou jullie op de hoogte !
Goedemorgen ! Vanacht om 4 uur werd ze wakker, huilen en schreeuwen om mama... Heb haar elke 5 minuten terug gelegd in bed en om half 5 was het stil. Om 5 uur gaan kijken en mevrouw lag heerlijk in bed te slapen en vanmorgen om 8.15 werd ze wakker ! Vond het wel heel erg om dr te moeten laten huilen, en heeft me veel moeite gekost. Nu doorzetten en dan slaapt ze dooor ! Groetjes
Weer een Nacht doorgeslapen ! ben echt blij, eindelijk een beetje uitgerust ! haha ik maakte dr vanmorgen om half 8 wakker. Ze mocht lekker naar de peuterspeelzaal. Op naar vanacht een heerlijke nacht !
haha het is heeeeeeeeeeeerlijk dat doorslapen ! weer een nacht van 7 tot vanmorgen 7.45 ! Ik kom helemaal tot rust. Hou jullie nog wel op de hoogte !
haha jaaaaa heerlijk ! Zaterdag werd ze om half 9 wakker en zondag om 8 uur ! Dit is gewoon te gek.... had ze veel eerder moeten doen haha. Ik ben helemaal bij gekomen, ze slaapt super. Ik dacht dat zoiets veel langer duurde dan 1 nacht het huilen enzo.... hier maar 1 nacht. Groetjes
haha ja dat geloof ik graag Minyaweth, slaap jou zoontje ook slecht ? Gelukkig duurde het bij ons maar 1 nachtje. Heb je het al geprobeerd ? het is aan te raden, je komt helemaal aan je rust toe, vooral na zo'n lange tijd. Groetjes
Vigo slaapt ook erg slecht ja... We hebben al vaak geprobeerd om hem 'gewoon' te laten huilen, maar helpt geen zier Ach, is vast wel voordat hij 18 is....
jammer dat het niet helpt... ik weet hoe je je kan voelen ! haha erg moe, wallen tot je kin en alleen maar willen slapen ! suc 6 en ik hoop veel slapende nachten !
Het is hier de laatste weken raak. We kunnen er de klok erop gelijk zetten dat Joshua komt tussen 23.00 en 24.00 uur. En waarom? geen idee. Soms is het genoeg om hem even te troosten en dan weer terug te leggen. Soms wil die even bij mama liggen in bed. We hebben als het idee gehad dat ie het koud has, dus hebben we extra deken gepakt en een pyjama aangedaan, maar dan nog is het niet over. En er zijn ook nachten dan slaapt ie gewoon goed. Hij ging altijd redelijk vroeg naar bed, we laten hem nu na het eten nog even spelen en gaat nu om 7 uur naar bed, dat lijkt iets te helpen, maar nog niet helemaal. Lijkt wel een fase of zo. Misschien hoort het bij de peuter puberteit.
haha tascha, hier was het geen fase. Ik heb denk ik in 2 jaar en 3 maanden tijd misschien 5 keer doorgeslapen.... ze moest hier gewoon van dr flesje pap af en heb dr laten huilen (een half uurtje 1 nacht ) toen had ze het gelijk door. groetjes