wij zijn totaal onverwachts zwanger van onze 2e! ik heb endometriose en er werd ons al duidelijk gemaakt toen we voor onze eerste gingen dat het wel eens moeilijk kon worden. vlak voordat we de mmm in zouden gaan bleek ik zwanger. toen we voor een 2e wilden gaan eerst naar de gyn gegaan. daar werd ook nog eens pco geconstateerd. na 2 clomid behandelingen hadden we besloten even een rust in te lassen. door verschillende omstandigheden. ik zou zelfs weer anticonceptie gaan gebruiken. maar we waren er nog niet over uit wat dan precies... toen ik vorige week iets voelde waarvan ik dacht: hmm dit zou wel eens een inesteling kunnen zijn.toch maar even getest. en ja hoor knalpositief! totaal onverwachts maar heel welkom. om het verhaal nog even wat wonderlijker te maken, word onze kleine spruit (Als mijn berekeningen kloppen) precies op dezelfde datum verwacht als grote zus destijds. en wel op 15 maart.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zag je ook al tussen de maart mama's waar ik vanavond ook ff zal reageren.