Joehoe vandaag laatste werkdag van dit jaar!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moesje78, 31 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik denk dat ik me geen seconde ga vervelen.
    Ik heb een boekenkast vol ongelezen boeken. Een mand vol met tijdschriften en puzzelboekjes.
    Ik ben net verhuisd, dus er staan ook nog dozen die uitgepakt moeten worden.
    Ik heb allemaal buurvrouwen om me heen, die niet werken.
    Huishouden enzo gaat ook allemaal door. En verder gewoon lekker rustig aan doen.

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Oh, wat heerlijk voor je zeg!

Ik moet nog tot 16 augustus werken, nog maar 2 weekjes dus! Nu voelt het nog als een eeuwigheid trouwens, ik ben blij als ik straks alleen nog maar van m'n zwangerschap kan gaan genieten en verder lekker niks meer hoef!

3. Iwish

Iwish Niet meer actief

Joepie!

Ik had gisteren ook mijn laatste werkdag! Heb heerlijk verlof nu.
    Hoef pas in december weer aan de slag. Zalig genieten dus.

Veel succes allemaal meiden!

Liefs,
    Iwish

4. Iwish

Iwish Niet meer actief

Ben ik ook wel bang voor hoor...maar ik ga gewoon leuke dingen doen. Met vriendinnen thee drinken en lekker uitslapen enzo. Beetje in huis rommelen. Genieten! Straks is het gedaan met de rust. Haha!

Veel plezier!

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hier nog een weekje!
    ben er ook echt aan toe het word echt zwaar nu!

grtjes

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Vervelen ga ik me echt niet hoor! En ik weet uit ervaring met de eerste ook dat de tijd zoooooo voorbij gaat.
    Vooral met de baby er straks bij!

7. McNugget

McNugget Niet meer actief

Ik vind het zo super snel gaan allemaal! Ik moet nu nog even 2 weken werken.. dan heb ik lekker 2 weken vakantie! Relaxx! En dan ben ik alweer 27 weken zwanger.! het gaat zo snel .. en daarna nog maar 7 weken werken.. en dan ga ik ook met verlof! Joepie dus is totaal nog 9 weken werken.. nou dat is zo voor bij! Ik kan niet wachten tot dat ik met verlof ga.. en niet omdat ik dan vrij ben.. ( ook wel een beetje natuurlijk ) maar meer om dat ik dan nog maar 6 weken hoef tot de uitgerekende datum! JIPPIEE..! Kan niet wachten tot dat me kleine sweety in me armen ligt!

Deel Deze Pagina