he dames gisteren en vanmorgen viel het nog redelijk mee ik vond het niet zo heel erg dat ik ongi werd maar vanmiddag ben ik zo een goed uur in een dipje gevallen, die is nu gelukkig terug over. bij mijn dochter huilde ik meestal dagenlang als ik ongi werd. omdat ik dan gewoon niet wist als ik ooit wel zwanger zou worden, nu weet ik tenminste dat ik kinderen kan krijgen die twijfel is weg dus ik heb nog tijd ben pas 22 jaar.
Zo is dat meid!! Toevallig ik zag je leeftijd ook staan vandaag dacht ook al, wat fijn dat ze nog zo jong is !! Komt goed meis!!
hallo dames... ook wij gaan voor een 2e wondertje!! ik ben mama van een hele lieve meid van bijna 4 jaar oud! we zijn in december gestopt met de pil!! we zitten nu dus in ronde 2... mijn NOD is 11 februari.. mag ik met jullie meekletsen??
Hoi meiden, @ Muizz, welkom! Leuk als je meekletst. Hebben jullie bewust gekozen voor het leeftijdsverschil? Wij wel, ons dochtertje is nu ruim 2 1/2. Heel veel succes met zwanger worden! @Grace, jeetje wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Maar het komt echt wel goed voor je. En ja je bent nog lekker jong zeg! @Linda26, voel je nog steeds niets? Ben benieuwd voor je. Hopelijk goed nieuws binnenkort! Hier verder geen nieuws eigenlijk. Fijne avond allemaal, Charlie
nee niet bewust gekozen voor het leeftijdsverschil... ons dochtertje is uit een eerdere relatie.. mijn nieuwe liefde en ik zijn nog niet zo heel lang bij elkaar (1,5 jaar), maar om het leeftijdsverschil te beperken hebben we nu al besloten om voor een 2e te gaan. onze relatie zit helemaal goed. en hij is als een echte vader voor ons dochtertje.
Hoi muizz, welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! Charlie, nee ik voel nog steeds niks, ook geen naderende ongi. Het gekke van deze maand is dat ik het heel goed los kan laten en niet met oogkleppen op mezelf blindstaar op de testdag. Das echt heel gek voor mij... De vorige maanden maakte ik mezelf he-le-maal gek! Aan je banner te zien heb je vandaag je ei! Dat er maar een mooie bevruchting mag gaan plaatsvinden! succes! Waar zijn de andere nog-niet-zwangere-meiden? Nog spannende ontwikkelingen?
Muizz : Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen Hier nu hele duidelijke schopjes hoor heerlijk weer zeg! Elke avond als ik naar bed ga voel ik ons poppetje heel duidelijk Nu gaat het allemaal wel heel echt voelen ineens...
Welkom Muizz! Manny: wat een heerlijk gevoel weer! Kan niet wachten Hier: gewoon steeds zo misselijk dat ik weinig fut heb.. en daardoor een stuk minder online. Sorry! Zodra het weer wat is opgeknapt haal ik de schade in
Ooooh, leuk Manny!! Amle, balen dat je zo misselijk bent, hopelijk word het gauw beter! Ik hoorde net van een goede vriendin dat ze zwanger is! Nu wil ik het helemaal!!! Een andere vriendin is ook al zwanger... Ik kan eigenlijk toch niet zo goed wachten met testen nu... Nog 3 daagjes....... Strooien jullie nog eens wat hcg naar mij!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ hier Linda!!!! Welkom muizzz... veel plezier op dit topic!!! @Manny geweldig meid heerlijk weer he?! @Amle balen meid....
Hallo meiden Ik kom hier ook even gezellig mee kletsen hoor. Wij gaan ook voor een 2e wondertje, we hebben een lief boefje van 17 maand.
Hey meiden, Hier is alles nog steeds rustig, nog steeds geen ei gesignaleerd. Zit inmiddels op dag 16 van cyclus. Ik ga er ook niet van uit dat het deze maand gelijk al raak zal zijn, aangezien mijn lichaam nog aan het ontpillen is en mijn mannetje druk in de weer is voor carnaval. Er is dus maar weinig "klustijd" en ik ben niet van plan om te wachten tot hij een keertje terug is van de zittingsavonden. (vaak heel laat!!) Zijn er hier trouwens nog meer meiden die een gigantische onregelmatige cyclus hebben? De mijne varieerde van de 28 tot 51 dagen toen we voor ons zoontje bezig waren. Is heel moeilijk dan om er een regelmaat in te vinden. Iemand tips??? Verder voor iedereen die al zwanger is: Hartelijk gefeliciteerd en geniet er lekker van. Voor degene die dit helaas nog niet zijn: Jullie tijd komt nog, dat weet ik gewoon zeker. Gewoon lekker door "klussen", ook al is het soms heel frustrerend dat het nog niet raak heeft mogen zijn. Liefs Marjan p.s. Banner is maar een indicatie gebaseerd op mijn vorige cylussen op fertility (een gemiddelde dus)
@Linda26 nog even geduld meid!!!!! @Meisje84 welkom.....jij weet wat je te doen staat vandaag hihii @remaar1982 tja ik ben vrij snel zwanger geraakt dus geen ervaring met lange cyclussen eigelijk. Mischien eens ovu-testen proberen?
Hey meiden Tis weer rustig hier vandaag... Meisje84: welkom & gezellig dat je mee komt kletsen Eergister ondekte wij bij onze hond een bult in haar oor en die werd steeds groter.. vandaag was die zo groot als me open hand en heel hard en dik Dus wij onze dierenarts gebeld en die zei dat we ons geen zorgen hoefde te maken, want het was een gesprongen ader en dan loopt zo een oor vol met bloed.. Dus we moesten het nog even aankijken. In de loop van de middag ontdekte ik dat er een gat in der oor zat. Dus ik weer gebeld maar ze hadden vandaag geen tijd. Toen ben ik naar een andere dierenarts gegaan en wat bleek nou ze had een zware oorontsteking en een abces. We hadden er niet langer mee moeten wachten want het had wel verkeerd af kunnen lopen zeiden ze daar. Ik ben blij dat ik toch weer naar me gevoel heb geluisterd... 200 euro lichter... maar ik hoop dat ze snel weer beter is!! Heel verhaal, sorry maar ik wou het toch even kwijt! Ook zij is een deel van ons gezin
Jeetje Manny, dat is schrikken!!! Wat dom dat ze daar geen 'tijd' voor hadden.. Als het maar weer goed komt met jullie hond!! Dikke knuffel!!
nou ja leuke dierenarts hebben jullie dan dat je niet eens mocht komen. Stom he niet alleen bij dieren ook bij mensen je wordt erg snel afgescheept tegenwoordig, waaom niet even langskomen en gewoon kijken!!! Wat dat betreft hebben wij een raar land hier!! Hoe gaat het nu?
Even de zwangeren onder ons...zullen wij gewoon hier klesten over de zwschap? Dit topic is toch meer voor de niet-zwangeren? Ook wel zo fijn voor hun lijkt me... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/185620-joehoe-zijn-weer-zwanger-16.html
Aan de ene kant begreep ik de dierenarts wel, als het dan ook echt een gesprongen ader zou zijn. Maar dat kun je niet beoordelen over de telefoon denk ik dan. Maar het gaat gelukkig weer wat beter der oor is al een stuk minder dik. En ze is ook weer wat levendiger, maar dat zal wel door de pijnstillers komen. En ja Cindy ik denk wel dat je gelijk hebt om het hier alleen te laten voor de niet zwangeren, maar we moeten ze toch af en toe even aanmoedigen he?! Hebben ze bij ons ook gedaan