Sorry, ben momenteel niet veel online; ben zo misselijk en moet regelmatig overgeven Linda26: JAAAAAA!!! Super gefeliciteerd! Alle andere meiden, ik blijf duimen hoor!! Zodra ik wat fitter ben kom ik mijn hcg'tjes strooien...
@lennylen mislukt? hoe doe je dat? En nog getest? Je moet ze vast nog kopen hahaha @Amle balen meid dat je je nu zo voelt!!!
hoi iedereen, dank u voor de lieve woordjes. inderdaad charlie, rondom mij zijn momenteel 6 vriendinnen zwanger of net bevallen, ik vind het allemaal wel heel leuk voor hen maar ik wil dit ook, en het is uitgerekend weer bij mij dat het weeer eens moeilijk gaat, snap je? nu vandaag voel ik me goed, ik heb een afspraak met de genecoloog op 17 februarie dan kijekn we als er terug een mooie foliekel zit. lennylen: ja hoe kun je een testen doen mislukken? haha, haal maar vlug een nieuwe we wachten af in spanning hier!!! xxx
hallo meiden!! ik zie dat er nog meer zwangeren bij zijn!! Gefeliciteerd!!! ben een hele tijd niet geweest, heb ook niet alles terug gelezen! Komende week ga ik voor de eerste testen van de sollicitatie, als het dat neit gaat worden ga ik weer lekker voor de moederschap. Ben nu weer aan het wachten op me duivels zit inmiddels op dag 43 en word ook een beetje moe van die lange cyclessen, denk dat ik maar eens met etos zwanger ga proberen. Nou ik hoop dat het goed gaat met iedereen!!!
hey lad,succes met de testen volgende week!! het is hier weer rustig zeg !! haha ik kan hier lekker brabbelen en niemand merkt het
Ik lees wel mee hoor maar heb niet zo veel te melden. Voel wel krampen links onderin maar goed, je kan je altijd van alles in je hoofd halen in de twee wachtweken dus...ik ga maar eens naar bed. Succes met testen Lad!! Liefs Charlie
@cindy: hahaha geen idee alleen ik kan dat voor elkaar krijgen. maar helaas..maddi krijgt geen broertje/zusje want ik ben vandaag ongesteld geworden. wat een teleurstelling zeg! ik heb nog nooit zo een bloedhekel aan mn menstruatie gehad als vanochtend
hey meiden!! ja was idd erg balen. had niet verwacht dat ik zooooo teleurgesteld zou zijn aangezien ik al een zoontje heb van bijna 7 maanden. maar blijkbaar blijft het toch altijd een enorme teleurstelling. mja nog maar even afwachten dan he. hoe gaat het met de rest van de dames??
hoi meiden, Ik ben gusam alleenstaande ouder en heb een dochtertje van 4 maanden, ik ben nu bezig voor een brusje voor mijn meisje. Alleen bij mij is het via een donor en ZI, dus niet op de natuurlijke manier. Ik wilde vragen of ik met jullie mee mag kletsen? Ik zit nu in ronde 1, maar ik denk dat het niet gelukt is, dus gaan we op naar ronde2 Ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten. XXX Gusam
@Gusam welkom en tuurlijk mag je meekletsen....bijzonder via een donor!!! Is je eerste kindje ook van een donor, als ik dat vragen mag tenminste....
Wij gaan voor een tweede Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)- nod....... Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 4- 1 februarie Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde 3 - 13 februari 2010 Charlie007-36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 3- nod 17 februari Emily- 28 jaar-zoon april 2008 - ronde 3 - nod 21 jan Roshi- 26 jaar-dochter 410-2008 - ronde 5 - nod 26 jan Meissje1984- ?? - zoon 11-07-2006 - ronde 14 - nod 3 februari Kadootje-28 jaar-zoontje 11-3-2008-zeer binnenkort starten!!! Ingie-31 jaar- zoon 18-05-2007- ronde 4- nod 28 februari lennylenn -24 jaar-zoon 16-07-2009 - nod 27 januari Zwanger.............................. Manny211- 26jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGER28-6-2010 Sam8- 25 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERR 2-7-2010 Cindy24 - 26 jaar - dochter 30-09-2008 - ronde 2 ZWANGER 04-9-2010 Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 ZWANGERR 24-9-2010 Linda2-25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 3 - ZWANGER 28-9-2010 Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 3 - ZWANGER 18-10-2010
de 1e is van een relatie, maar die man was niet te vertrouwen en daar kwam ik achter toen ik 8wk zwanger was. zie ook topic blij met mijn keuze om alleenstaande mama te worden. die staat bij alleenstaande ouders. XXX Gusam
Gusam..Poeh meid, respect zie je dat nu alweer zitten om zo'n kleintje erbij?? Ze is nog wel erg jong toch?? Je bent nog niet eens ontzwangerd !!