hey dames, het zijn de dagen van moe zijn zegt de dokter, er heerst overal oververmoeidheid enzo dus ik denk dat het daar wel mee te maken kan hebben. ik kom ook niet meer zoooo veel ik heb wel zin maar ben te "lui". haha
Ja hoi ik was even weg maar hier ook niet veel nieuws. Ben inderdaad ook erg moe de laatste tijd. Hier weer aan de klus komende dagen. Grace spannend joh! Voel je je ok? anders dan anders? ik duim voor je dat het raak is Liefs Charlie
hey iedereen, leuk dat er weer wat meiden komen haha, @sam: dank u wel ik mag ook eens geluk hebben denk ik? zou wel leuk zijn na 3 maanden al zwanger :d @charlie: ik voel niets !!!! ik voel elke maand wel rare dingen maar deze keer echt niets, kan wel een voorteken zijn, van mijn dochter voelde ik 3 jaar elke maand opnieuw vanalles en de maand dat ik zwanger was voelde ik ook niets !!!! nu begin ik echt spanningen te krijgen haha, maar ik wacht af tot dinsdag.
oh ja charlie succes met klussen. en sam hoe gaat het met je? al 22 weken zwanger zie ik , het gaat allemaal zo snel, voel je de kleine al goed? gisterenavond voelde ik de eerste keer de baby van men vriendin zalig he :d
Grace: Ja ik hoop het echt voor je!!! Genoeg ellende mee moeten maken! Hier gaat het wel goed, alleen groeit m'n buik als kool. En dat voel ik dus ook al snel met te veel wandelen etc. Dus daar moet ik even aan wennen !! Maar verder gaat het goed hoor. Sinds vorige week voelt manlief de kleine ook. En ik voel het ook wel goed, alleen zit mn placenta aan de voorkant en voel ik het alleen maar onderin !!
lief he zo iets voelen schoppen in je buik, je ziet het al zo graag en je kent het zelfs nog niet !! dank u manny en sam, ik ben vandaag dus 1 dag overtijd en ik kreeg daarnet een negatieve test in handen, nu vraag ik me af of de genecoloog niet gemist is en dat ik gewoon geen eisprong gekregen heb deze maand.
ik wacht nog af tot maandag en als ik dan niet ongesteld ben of een positieve test heb da bel ik terug naar de genecoloog
dank je meiden, vanmorgen nog steeds geen ongi te zien, en zit er gelijk niet aan te komen, ik test vrijdagmorgen nog eens als ik dan nog niet ongesteld ben.