joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja goed hoor! ;) Het was weer heeeeerlijk....nu maar hopen dat morgen het eitje springt. Ik voelde hem wel zitten tijdens de daad...doet echt pijn maar was het hopelijk waard!!

Spannend voor jou joh!!

Charlie

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik belde net met de genecoloog en die zegde dat het kan dat de test binnen een week pas positief is, maar de test gisteren was spierwit hoe kan de volgende test dan inneens positief zijn?

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja hoor hopelijk spring je eitje morgen, ik voel hem ook altijd goed zitten en zeker tijdens het klussen.
    maar zoals je zegt het is het allemaal waard.
    ik kan het niet laten maar ik twijfel erg tussen zwanger zijn en dat men eitje gewoon niet is gesprongen.

4. Charlie007

Ah jawel, positief blijven. Je test gewoon wat later positief waarschijnlijk, kan best hoor. Mijn nicht testte pas ruim een week later positief dus! Geen bloed geeft moed! :)

Charlie

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Grace kan toch? Ik testte pas na 9 dagen overtijd maar ik wist dan wel niet wanneer mijn ei is geweest...

dames ik duim voor jullie en hier wat hcgtjes...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens

Hier dames van mij ook nog wat HCG! :D

Sam: hier groeit me buik ook ineens super snel, niet dat ie nu groot is, maar het is echt van bijna niks tot een buik :) Deze baby ligt ook heel anders als Silvio lag. En hier placenta ook vooraan. :D leuk he dat duidelijke contact leggen met je kleintje in je buik :D

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dank u dames voor de hcgtjes hopelijk kan ik r binnekort ook komen strooien! ik denk dt ik gewoon morgenochtend nog eens test. ik loop natuurlijk al gans de dag zenuachtig rond, ik weet niet of ik blij of verdrietig moet zijn nu.

8. Alita

Alita Niet meer actief

oeh grace ik hoop het voor je meid dat je morgen hartstikke positief test!!
    Ben je vaker overtijd geweest?

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey cindy neen niet met clomid, ik ben al altijd mooi op tijd of zelfs vooraf ongesteld geworden, ik heb echt het gevoel dat ik de druk gewoon niet eer aankan pfff. ik krijg echt rare trekjes enzo, eerst poeslief en an ben ik de grootste tang dat je je kan voorstellen . vreetbuien en poetsbuien. ik bedoel dit natuurlijk niet als zwangerschapskwaal maar gewoon uit men ongeduld.

10. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    charlie, was jou nicht zeker van haar ei? of schatte ze haar nod maar?

11. Alita

Alita Niet meer actief

nou wie weet grace...ga hard voor je duimen meid!!

12. Charlie007

Ze was zeker van haar ei denk ik maar dat weet ik niet zeker. Kan me voorstellen dat je niet weet waar je het zoeken moet. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

Liefs Charlie

13. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dank u meiden ik aprecieer het echt dat jullie me hier komen steunen ik zou niet weten waar gelopen anders haha

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Succes Grace.. ook hier wordt er geduimd voor een mooie positieve test!

Liefs Manny

15. Alita

Alita Niet meer actief

en grace?

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja ben ook benieuwd :) Ik hoop het zo voor jullie!!

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    mijn test i mislukt ik kocht de predictor en die gaf zelfs geen teststreep aan , de testtreep kwam na 20 min pas, voo de rest negatief. ik belde naar de genecoloog en ik moet om 11 uur terug bellen, hij is in beraad om pillen te geven die men ongie laat doorkomen!!!! maar als ik dan zwanger ben????

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja grace precies, dat is wel lastig :( Kun je niet nog even wachten tot je het echt zeker weet of het posi of nega is?
    Dan kun je die pillen alsnog nemen toch?

19. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja ik dacht ik ga gewoon naar de genecoloog, die kan gewoon op zijn schermpje zien als ik zwanger ben of niet. zoniet geef me dan die stomme pillen, begrijp je?

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja precies meis, zo zou ik het dan zeker doen. Dan weet je gelijk waar je aan toe ben en kan je zo snel mogelijk weer verder ;)
    Succes!

Deel Deze Pagina