joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja ik belde dus net terug naar de okter, hij zegt dat ik nog een week moet afwachten en als hij dan nog negatief is dan moet ik terugkomen en waarschijnlijk die pillen slikken.
    weeral afwachten en een week is zooooo lang!!!

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    IK WIL EEN BABY!!! hoh meiden ik heb al gans de dag de drang om te janken, ik heb het gevoel dat dit alleen maar met mij kan gebeuren ( ook al weet ik dat ik zeker niet de enige ben) en ik voel me zo pfff hoe leg ik het uit? rot? nu ja jullie begrijpen wel wat ik bedoel denk ik.

3. Alita

Alita Niet meer actief

aah grace....kom op meid komt heus wel goed hoor~!!!

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik ben naar de dokter geweest en gewoon bloed laten afnemen, morgenavond om 19u15 mag ik bellen. hopelijk krijgen we goed nieuws.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik neem aan dat ze dan eerst een echo maken Grace voor je ongi opgewekt wordt?? Lijkt mij wel namelijk.. Maar leuk is anders.. Hopelijk is dit alles niet nodig. Dikke knuffel>!!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

spannend grace!!!

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Veel succes Grace! Hier geklust op de ochtend van de dag van eisprong die 's avonds laat kwam....nou ik ben benieuwd deze maand....

Charlie

8. Alita

Alita Niet meer actief

spannend charlie!!

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    succes charlie, khoop dat het raak is voor je hoor!!!!

nu moet ik eens een verhaal kwijt!
    ik moest op 15 februarie naar de controlearts vande cm maar ben die afspraak rats vergeten, de volgende dag bel ik om dit te melden, ze zeggen me dat ik een excusebrief moet schrijven tov de controlearts. dit deed ik dan en gaf die diezelfde dag nog af in het kantoor. de volgende dag ga ik naar het loket om te vragen naar mijn nieuwe afspraak. daarbij kom ik te weten dat men centen bevroren zijn tot ik bij de dokter ga.
    maar ik krijg pas een afspraak op 1 maart en niet vroeger.
    dan op 1 maart maak ik dat ik daar ruim op tijd toekom. zegt die vrouw achter de balie, je moet nog een excusebrief schrijven voor de dokter !!! zeg ik daarop ik heb er al 1 geschreven. ja maar ja zegt ze je moet nog 1 schrijven. dus ik nogmaals een excusebrief geschreven. eenmaal bij de dokter zegt hij ja het is ok je bent nog goedgekeurd tot 23 april 2010. dus ok ja dit had ik al zien aankomen maar ja, ik ga naar huis met een goed gevoel want alles is in orde, krijg ik nu te zien op de rekening dat ik geen uitkering gekregen heb van 15 februarie tot 1 maart!!! ik bel natuurlijk vandaag naar de loketjes waar ze me zeggen dat de dokter dit nog nooit heeft gedaan en dat ze het zelf niet verstaan, nu gaan ze hem persoonlijk zeggen dat hij dit niet kan maken dat ik een kindje en betalingen heb zoals iedereen, dit gaat niet. hij zegt dat hij bij zijn beslissing blijft. nu heb ik hem aan de lijn gevraagd maar blijft bezet.ik hou vol tot ik hem aan de lijn krijg!

sorry meiden ik moest dit toch even van mijn hart hoor.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een vaag gedoe Grace!!! Is t nog gelukt?

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja hoor ik krijg 1 van de 2 weken uitbetaald dus ik krijg 1 week niet betaald.

ps: bloedtest was negatief.

12. Alita

Alita Niet meer actief

ah jammer grace.....

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah balen Grace.. Dikke knuffel!!

14. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wat jammer Grace, hoe gaat het nu met je?

Charlie

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hallo dames!
    Heb even bijgelezen.
    Jammer Grace dat het niet gelukt is deze maand, ik hoop van harte dat het heeeeel snel raak gaat worden!!
    Belachelijk dat die man je een maand kort in je uitkering! dat terwijl je 2 brieven hebt geschreven! dikke knuffel voor jou!!

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Grace ook van hieruit: Sterkte en een *knuf*
    Volgende ronde hoop ik beter meis!!
    xxx

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.437
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Grace veel sterkte, ik las je verhaal en hoop dat je het zo red.

Ik heb hier al een hele tijd geen reactie meer geplaatst.

De afgelopen 2 maanden heb ik doordat ik aan mijn verkleefde linkereileiderkant mijn eisprong had geen IUI gehad maar deze maand gaan we er weer voor (beetje lastige zin maar ik hoop dat jullie het snappen).

Er zitten nu twee eitjes aan de rechterkant, gisterenavond heb ik de pregnylspuit gehad en morgen heb ik om 09.30 de 4e IUI.

Hopelijk is dit DE IUI, bij mijn zoontje was ik ook na de 4e IUI zwanger.

Veel succes voor iedereen,
    Nataly

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nataly: Heel veel succes morgen!! Ik duim mee!! Spannend zeg!!!! Zou wel heel mooi zijn dat het nu gaat lukken!!!

Onze jackrussel moet morgen half 10 gesterriliseerd worden..Arme stumper :p

19. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    succes met de hond!! zielig!!

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    he sam
    hoe is het met de hond? alles goedgegaan?

Deel Deze Pagina