Suikerboon balen joh van de test!!! Lad inderdaad heerlijk begin van de lente!! Hier vannacht wakker geworden omdat ik 2 vreselijke steken aan de rechterzijde van mijn onderbuik voelde! Oh wat deed dat zeer zeg!! Mijn eisprong was nog pijnlijker maar dit was ook niet fijn. En sindsdien last van ongikrampen en toch wel een beetje sjaggie, zal het dan toch raak zijn in de 1e ronde???? Had op internet eens gekeken en het kunnen innestelingskrampen zijn maarja je leest zoveel op internet he! nou ik ga er snel vandoor, boodschapjes halen voor mijn verjaardag Doei doei
oeeh spannend hoor....ik had dit dus ook daarna een hele week ongikrampjes gehad en was zwanger!!!!! Ik vindt het heel erg positief klinken hoor!!!
bij mijn eerste kindej heb ik ook heel laat positief getest. nu normaal, als mijn cyclus goed is mag ik vandaag testen. ik heb vele krampjes gehad en mijn borsten zijn ongelooflijk opgezwollen, dus heeft me wel wat moed. maar ik denk dat ik nog ga wachten tot het weekend. alhowel ik nog 10 testen liggen heb (6 sensi en 4 kruidvat) is het wel wat moeilijk om aan de verleiding te weerstaan
@Suikerboon las ik nu net ergens dat je bij je eerste zegt 20 dagen overtijd pas positief te hebben getest?
ja, 18 nov laatste ongi, 7 januari posi getest met middagurine. was raar, maar wist wel dat ik zwanger was alhoewel alle andere tests negatief aangaven.
Maar dan was het niet van die cyclus hoor!! Je hebt gewoon tussendoor een cyclus overgeslagen. Hoever was je zwanger dan toen je de eerste echo kreeg? Ik was zelf ook laat met 9 dagen overtijd maar zolang als jij was is het geen overtijd meer hoor.....
ik heb er mijn echo's bijgenomen: de eerste keer ben ik gegaan op 17.01.08 en was ik 5 weken. vole me beschaamd nu
ja dan heb je dus een cylcus toendertijd overgeslagen!! Mijn dochtertje is op 30 sept geboren die van jou iets eerder dan?! Waarom beschaamd?
Cindy laten we het hopen. Ben ook vreselijk moe maarja dat kan ook te wijten zijn aan het vele werken en druk zijn pffff. Vanmiddag op de nuchtere maag een tompoes gegeten en werd me toch een potje misselijk. Voel me nog steeds niet 100% maar goed komt vanzelf . Laten we het hopen, kan volgende week vrijdag testen al denk ik wel dat ik dan nog tot het weekend wacht hoor. Suikerboon 10 testen !! Ik heb er geen 1 in huis hahahahaha. Hopelijk is het deze ronde raak!! Het klinkt wel positief!
he suikerboon, als je 10 testen hebt, waarom sparen? wie weet hoef je ze niet meer na deze ronde, ik zou zeggen testen haha!!! ik heb nog steeds geen steekjes ofzo van men eitje dus ik vrees dat er geen eitje klaar zal zitten als ik naar de gyn ga. maar we zullen zien, is mss wel nog een beetje vroeg.
Ik hoop het voor je mamavan1 alhoewel ik niet denk dat je nu al misselijk kunt zijn van een eventuele zwschap hahaha...Maar mischien heb je wel een innesteling gehad!!! @Grace wie weet mischien voel je `m deze kee niet?! @Suikerboon ik ben benieuwd hoor!! Maar als je bij je eerste zwschap laat positief hebt getest zou ik nu wel even wachten hoor met testen?
@cindy24, mijn zoontje is geboren op 17 september. en ja, 10 testen. ik ben al 15 maanden bezig, dus heb ik de tijd gehad om te verzamelen ik heb er eigenlijk ook geen goed gevoel bij, denk dat het negatief zal zijn, dus ga ik nog enkele dagen wachten
woehoew, ik voelde vanmorgen bij het plassen wat steekjes!!! zo is mijn dag ook alweer goed :d suikerboon: ik begrijp je helemaal, voor mijn dochter moesten we bijna " jaar proberen, ik had dan ook heel wat testen liggen. nu zijn we officieel in ronde 6 maar eigenlijk zitten we in ronde 20 dus is ook al heel wat. Cindy: hoe voel je je?
En suikerboon al getest? Oh dat klinkt goed Grace! Het word nu echt jou beurt!!Zal ik je wat verse hcg geven? ******************************************* alsjeblieft!!
@Suikerboon en en en? @Grace....spannend hoor denk je je ei te hebben gevoeld dan? Lief dat je het vraagt maar met mij gaat het super!! Misselijk soms en ontzettend moe maar ja vindt ik helemaal niet erg hahaha
@lad: bedankt voor de hcg. we zienwel of het helpt morgen mag ik naar de gyn. @cindy: ik kan best geloven dat je het niet erg vind, ik zou het allesinds ook niet erg vinden
Het kwam ook door de tompoes hahahahahaa. Die moet je ook niet op de nuchtere maag eten En al nieuws van nieuwe zwangere???? Ik heb vandaag wel testen gehaald maar wil ze denk ik pas het weekend gebruiken......... Vrijdag of zaterdag is mijn nod. Liefssss