spannend!!! ga hard aan je denken meid...hier mijn hcgtjes.. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Kijk die zijn altijd welkom!! Pffff ben echt zo nieuwsgierig! Maarja hoe groot is de kans nou dat het in 1x raak is.......... Maarre de hcg-tjes zijn meer dan welkom hoor!!!
Nou in 1x raak zou wel heel bijzonder en snel zijn hahahahahaha. Ik weet dat alles mogelijk is, maar toch.....misschien is het wel een beetje zelfbescherming . Ach we wachten het af....ik weet nog niet of ik morgen wel ga testen, denk gewoon aan zaterdag .
hoi iedereen, hier weer geen goed nieuws! er zaten per eistok wel honderden eitjes klaar maar geen enkele die 1 cm was. dus geen pregnyl gekregen en vorige maand heb ik zelfs geen eisprong gekregen zegt hij me nu. dus in 3 maanden tijd slechts 1 eisprong gehad. ik moet nu 150 mg clomid slikken en dan zien we wel als dit anslaat of niet. nu moet ik terg provera slikken om men baarmoeder te kuisen. als dit allemaal niet lukt gaan we verder met menopur spuiten
Grace : Ik leef echt met je mee meis.. ik vind het zo rot voor jullie dat het steeds tegen moet zitten. Geef het niet op he meis!! Knuf van hier...
Oh Grace wat ontzettend rot voor je! hele dikke knuffel voor jou! Ben blij dat ik me mee doe aan moeders voor moeders kleine moeite voor een grote wens!
he meiden dank je voor jullie steun, ik vind dat ik me nog redelijk sterk hou de laatste tijd, ik hoop dat ik het ook zo kan houden tot ik zwanger ben. de gyn zegt dat het zeker voor 2010 zal zijn dus ik heb vooruitzichten zo hou ik me ook sterk. lad: ik vind het ook heel tof moeders voor moeders. helaas kan ik daar niet aan meewerken, ik keek er bij mijn vorige zwangerschap voor en blijkbaar doen ze dit niet in belgie.
Grace idd volhouden meid, de aanhouder wint.............. Enne Cindy, ik heb stiekem vanmorgen al getest Kreeg gister zulk beroerd nieuws over mijn werk dat ik dacht.....nu wil ik het weten ook..... Dus ik testen en na een min of 3/4 kijk ik en wat zie ik............ 2 STREPEN!! De 2e streep was wel licht maar goed zichtbaar!!! Voor de foto wat lastiger hahahaha. Morgen dus nog een keer testen...zo onwerkelijk!!!!!!!! http://i39.tinypic.com/8vn3ex.jpg
hahahaha, die streep zie jij dus ook . Ik ga morgenochtend nog een keer testen hihi. Heb nu wel 1 of 2 dagen voor de NOD getest hahahaha.
Joehoe en ik zie hem ook hoor gefeliciteerd!!! Grace wat een rotnieuws.. Dikke knuffel en zet hem op meis!!
Nou ik weet het wel zeker dat je zwanger bent hoor!!! Super en dan zo snel he? Kom je wel bij ons meekletsen he?
Hoi Hoi nou hier de test van vanmorgen en duidelijker kan niet denk ik . Ik ga uiteraard proberen hier mee te praten en het ook vol te houden hahahaha.
Hahaha ik wist het we!!! Supergefeliciteerd meid!!! En ik bedoelde iegenlijk op dit topic... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/185620-joehoe-zijn-weer-zwanger-84.html
Gefeliciteerd mama van 1 (2)! Super!! Grace goed van je dat je zo positief blijft!! Fijn dat je gyn ook zo positief is!