Hoi dames, Bedankt allemaal...we zullen ons best doen eind volgende week! Ja spannend he Grace! Het worden 12 lange dagen kan ik je zeggen en het blijft spannend tot de allerlaatste dag want wat je ook denkt te voelen, het kan alle kanten op.....zo moeilijk vind ik dat....pffff....dus maak je zelf niet te gek en zoek afleiding! Ik duim in ieder geval voor je. Groetjes, C
Grace> spannend meis, ik duim ook voor je!! Ik moet nog een klein weekje maar ben eerlijk gezegd niet gespannen ofzo. Heb heel erg het gevoel dat het maart gaat worden, waarom weet ik niet maar toch .
Gek he Roshi dat je dan zo'n voorgevoel kan hebben! Nou wie weet is het toch iets eerder! Leuk dat je in Den Haag woont. Heerlijke stad. Ik woonde er ook 4 jaar, vlakbij de Frederik Hendriklaan, tijdje in de Paramaribostraat en toen het Zeeheldenkwartier. Mooie tijd gehad daar...mis het soms wel ween beetje. Schattig kindje heb je! Charlie
ja charlie ik weet dat ik afleiding moet zoeken, maar dat is zo moeilijk, kuien is het enige dat helpt. maar mijn huise blinkt ondertussen al helemaal. maar we komen er wel door. haha en hier komen kijken helpt al helemaal niet hahaha @roshi: heb je binnen een weekje al je nod? leuk zeg. ik hoop voor je dat je positief mag testen.
@Grace aaah ik voel me je mee hoor!!! @Roshi ja raar he dat je dat kunt voelen zoiets....ik ben benieuwd of ik weer het geslacht ga aanvoelen bij mijn dochter voelde ik heel duidelijk dat we een meisje zouden krijgen...
ik voelde ook dat ik een dochter kreeg! ik heb dit ook al meer gehoord van zwangere vrouwen. hier heb ik van di vreemde steekjes in mijn zij. zou het ee innestelingkunnen zijn? ook ben ik al enkele dagen heel moe en een beetje bitter ook. is dit niet te vroeg om al klachtjes te hebben??
Charlie> Nou ben niet zo weg van den haag eerlijk gezegd. Kom zelf uit Dordrecht en woon nu hier omdat ik hier werkte toen we gingen samenwonen maar wat mij betreft mag het wel wat kleiner allemaal Thnx voor het compliment. grace> ik denk dat mijn nod binnen een week is. Vorige cyclus was een vmk, normaliter had ik 29dagen, heb nu getempt en volgens FF heb ik op dat 16 mijn ei gehad. Ben benieuwd dus Cindy> spannend meis!!! Hoe kan het dat het hier zo druk is, zitten we misschien verkeerd?
Hee Cindy, Ik dacht ik kom weer eens kijken hoe het ervoor staat met iedereen, maar je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd! Wij doen nog steeds rustig aan, ik heb geen haast, maar het begint wel meer te kriebelen nu. Wel fijn, want dat had ik niet zo en daarom twijfelde ik ook of ik nu al een tweede wilde of nog even wilde wachten. Dus hopelijk is het binnenkort bij ons ook raak. Charlie, Grace, en alle anderen: zet hem op he! Ik duim voor jullie!
hoihoi iedereen, @ cindy: veel succes morgen op je echo, wel iets latenweten he hier! ik voel niets en alles het is weer zover. mijn gedachten nemen het weer over! ik heb wel nog geen pijne borsten gehad en dat heb ik normaal elke maand opnieuw. maar ik moet niet meer zo heeeeel lang wachten om te testen! volgens de genecoloog mag ik pas testen op 5 februarie maar ik doe het lekker vroeger hahaha!!!
Ooh ik lees braaf mee hoor, en ben ook wel langs geweest .. Hier alles wel goed eigenlijk ! En hoe is het met jou???
Ja ik lees ook meestal wel ff alles bij als ik tijd heb maar ik reageer niet meer zo vaak als eerst, ik vind het ook erg rustig geworden hier.. Maar Gelukkig gaat alles goed met je Hier gaat ook alles goed! Nog steeds weinig tot geen klachten. Morgen alweer 18 weken gaat best hard allemaal he?!
Ja de tijd vliegt!! Ongelooflijk!! ooh lekker jij hebt de 9e al je 20 weken echo, ik pas de 20e.. Maar goed dat red ik ook nog wel HAHA!!
@Grace dank je en spannend voor jou nog even geduld meid...ik duim voor je!! Ik mag om 10:45 maar ben de hele dag weg dus zal wel laat iets laten horen, Moeten ook voor de 14maanden prik voor mijn dochter s`middags en als de echo goed is gelijk wat zwschapskleren kopen hihi..... Ben wel een beetje zenuwachtig.....