joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he charlie, eigenlijk zijn jullie dan nog niet zo lang bezig he, er is nog hoop haha, het gemiddelde is 9 maanden denk ik dus je komt er wel. ook tof voor je "kennis" dat ze er niet veel last van had zeg. bij mijn eerste was dit ook zo ik had wel die huilbuien enzo maar niet veel pijn enzo. nu als ik ongie ben doet het veel meer pijn als anders en ook nadien als de medicatie zijn werk doet buikpijn, hoofdpijn, krampen in armen en vooral benen. maar het ergste is die misselijkheid heel de dag. sommige momenten moet ik me neerzetten omdat ik elk moment flauw kan vallen.

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    wow, 5 dagen geen beweging hier, dat is pas erg haha.

ik kom melden dat ik gisteren bij de gyn was en er zat een folliekel van 2,38 cm. super goe, gisteren pregnyl gekregen dus morgen te laatste een eisprong.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh meid wat super!!!! Zet hem op!! Ik duim me rot!!!

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    oh meiden ik ben gisteren in slaap gevallen in de zetel ik was zooo moe. manlief heeft me laten slapen dus hebben we niet geklust gisterenavond. jammer maar maandagavond hebben we wel geklust. hopelijk heb ik het nu niet verprutst.

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai Grace,

Oh neeeeeee, slaapkop!! Nou ik ken het hoor, lig 10 x liever te slapen momenteel...ha ha..nee hoor maak liever een mooi kindje. Het komt vast goed voor je deze maand.

Hier weer aan de klus...het blijft altijd spannend, mijn man heeft soms zo'n last van prestatie-druk...super balen voor hem maar ook voor mij. We zullen zien hoe het gaat deze maand...fingers crossed.

We zijn inderdaad nog niet zo lang bezig, maar omdat het dan met de eerste snel raak was, in de 1ste ronde, dan verwacht je dat het met de tweede toch niet meer dan 4 maanden of zo duurt. Maar goed we hebben niet altijd heel goed kunnen klussen, afgelopen maand ook niet. Dus we geven het nog twee goede maanden. Ben natuurlijk wel over de 35 dus misschien mogen we al eerder doorverwezen worden, ook al weet ik niet of ik het allemaal wel wil. Denk het wel voor ons meisje. Probeer wel te genieten van wat we al hebben, anders ben je er zo mee bezig en kan je zo'n negatieve zeur worden over het zwanger raken. Wij mogen niet klagen verder. Voor jou is het veel zwaarder allemaal.

Nou ga even verder. Jij op het wachtbankje dus en ik zit er over een paar daagjes gezellig bij. Veel succes deze maand!! :)

Liefs Charlie

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he charlie. ik denk dat het voor iedereen even moeilijk is. ok ik moet er veel voor doen maar daar ga je me niet vlug horen over klagen. nu mss wel maar nadien is het het allemaal terug waard geweest.

manlief is vanmiddag om 14 uur naar huis gekomen van zijn werk om nog eens te klussen, lief he. ik denk dat ik meer prestatiedruk heb dan mijn man. telkens als de gyn zegt vandaag en morgen klussen dan heb ik plots echt geen zin of ben ik ongelofelijk moe. zou dit een soort van prestatiedruk zijn denk je?
    hoe dan ook, vanavond maak ik het nog eens lekker gezellig en gaan we nog eens klussen, je weet maar nooit he.
    en voor jou ook binnenkort heel veel klusplezier. kan je je man niet wijsmaken dat je eisprong nog even verwijderd is dan heeft hij mss niet het gevoel dat hij echt MOET presteren. een leugentje voor bestwil. ik hoop voor ons dat het onze maand wordt. we lopen ook bijna gelijk!!!

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden :)

Spannend weer zeg!!
    De duimen draaien hoor...

Liefs Manny

8. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he manny dank je en hoe gaat het met jou ?

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.437
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Goh Mammy en Sam, jullie zijn al 34 weken zwanger. Ik kan me nog heel goed herinneren dat jullie net zoals ik bezig waren om zwanger te worden en nu komt de bevalling al heel dicht bij.

Ik ben helaas nog niet zwanger, zit nu al 10 maanden in de MMM en heb nu 4 mislukte IUI's achter de rug.

Afgelopen maand hebben ze in het ziekenhuis mijn eisprong gemist en daardoor dus geen IUI. Deze maand zat het eitje aan de linkerkant en daar is mijn eileider verkleeft dus ook geen IUI.

Het is nu wachten op mijn ongi en de aankomende maand weer geen IUI omdar we op vakantie zijn in Spanje. Dat is wel jammer maar ik heb heeeeeeeel veel zin in de vakantie. Lekker een maandje geen hormonen, ziekenhuis enz en alleen maar dingen eten en drinken die ik lekker vind.

Heel veel succes met de laatste loodjes en als ik zwanger ben dan laat ik het natuurlijk weten.

Veel liefs
    Nataly

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.437
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik bedoel natuurlijk Manny, sorry!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Nataly: Wat heftig zeg :( :( !! Dikke knuffel en geniet lekker van jullie welverdiende vakantie!!! Je hebt helemaal gelijk hoor!!!
    Ja gaat heel snel hoor.. pfffff... Zo langzaam zal het voor jullie gaan om de maanden om te komen, zo snel gaat het als het eenmaal zover is.. Het lijkt met gister dat ik positief testte :D !!

12. Charlie007

Hai meiden,

Vandaag een posi ovutest met smiley en een gewone met streepje, lekker duidelijk dus...vanavond goed geklust (ja ja het ging goed!),en ik ben blij dat die dingen bij me werken :).

Spannende tijden dus weer, denk na zondagochtend op het wachtbankje met jou Grace...verwacht dat mijn ei morgennacht springt. Morgen nog even aan de klus (mocht het lukken) voor de zekerheid. Dochterlief is lekker bij oma dus alle tijd!! Lekker weertje ook he, daar worden we nou eens vrolijk van.

@Nataly, jeetje wat een moeilijk tijd voor jullie ook. Ga maar lekker genieten van je vakantie! Wel verdiend!

Liefs C.

13. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ah nataly, wat spijtige van al die mislukte pogingen meid. het doet tog wat he met je?!
    maar vakantie zal je echt wel goed doen, ik ben er ook aan toe maar we kunnen dit jaar helaas niet, manlief heeft een nieuw werk en nog geen verlofdagen. en wie weet lukt het volgend jaar niet omdat we met een kleine baby zitten.

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier alles z'n gangetje :) Nog even en dan is het al zover.. de tijd gaat nog sneller als de eerste x.. ik kan me idd ook de dag als vandaag herinneren dat ik positief testte en nu alweer maandag 35 weken :D

Ik zou het zo fijn vinden als jij ook weer kan melden dat je een kleintje verwacht! Maar goed meis.. ben ervan overtuigd dat dat wel goed zal komen :)

Nataly: dat is erg meis.. Maar ga lekker genieten van je welverdiende vakantie en kom lekker even tot rust.. precies zoals je zei, even lekker nergens aan hoeven denken ;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

@Nataly aaahhh dat vindt ik erg voor jullie meid maar idd geniet maar even van jullie welverdiende vakantie meid!!! Even tot rust komen en gedachten verzetten meid....

@Charly oeeehhhh spannend!!!!

16. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he charlie hoe gaat het met je? hoever zit je nu al in je cyclus?

17. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hallo daar allemaal,

Ik ga me hier maar eens aansluiten! Wij gaan vanaf 15 juni voor een tweede kindje. Waarom 15 juni? Omdat dan mijn spiraaltje word verwijderd bij de gyn. De HA kon hem namelijk niet vinden:x...

Ik kon eigenlijk geen geschikt forum vinden dus ik hoop dat het hier gezellig is!

Tot schrijfs!

Esmee

18. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he esmee81: welkom hier, het is hier heel gezellig maar heel rustig voor het moment, bijna iedereen is al zwanger!!!
    dus het is altijd leuk om iemand nieuws bij te krijgen om te komen mee kletsen. ik hoop dat je snel zwanger bent .

19. Charlie007

Hai,

Welkom Esmee!

Hier alles goed, gister eisprong gehad, zie mijn ovulation chart. Goed kunnen klussen en de ovutesten hebben hun werk gedaan, had vrijdag een positieve ovutest en zaterdagochtend ergens het ei dus...nu op het wachtbankje tot 6 juni....

Verder alles goed bij jou Grace?

Liefs C

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey meiden,

thnx voor de welkom! Hopelijk hier nog snel meer wat zwangeren he grace en charlie ;)
    Ik moet iig nog wachten tot half juni en dan nog eens een keer zwanger worden dus ik zit hier nog wel even hahaha!
    Lijkt me gezellig!

dUSS nu we hier toch nog even zitten; vertel, wie ben je en wat doe je in het dagelijkse leven. Naast natuurlijk vele tijd doorbrengen wachtend tussen de ovu testen en lange nachten met schijnkwalen :p
    Ik zal aftrappen:
    Ik ben Esmee, 29 jaar, samen met mijn vriend Bart 32 jaar en hebben inmiddels 1 zoontje Christiaan van nu bijna 1 jaar. Ik ben zelfstandig ondernemer en werk nog 4 dagen per week. (+ natuurlijk de uren die daarbij komen aan administratie, marketing,website enzo)
    Ik geef het stokje door aan Charlie :D

Deel Deze Pagina