joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik ga charlie even voorsteken,

ik ben grace 23 jaar, samen met kenny 21 jaar en wij hebben samen een dochter van bijna 2 jaar amy genaamd. ik ben momenteel nog steeds huisvrouw en dit zal ook zo blijven tot al de kindjes naar school gaan, dan wil ik graag parttime gaan werken.

en voor charlie goed zeg meid dat je zo goed kon klussen!!! hopelijk lukt het je deze maand ik mag op 3 juni testen, spannend he!!! al mijn zwangerschapskwaaltjes die ik elke maand heb zijn verdwenen, ik heb nu wel een verschrikkelijke uitslag op mijn gezicht en vanacht echter 2x wakkergekomen en over moeten geven op mijn vloer naast bed. niet normaal na de 2e keer heb ik een emmer meegenomen naar boven maar was dan natuurlijk niet meer nodig :s. van mijn dochter moest ik in de zetel slapen omdat ik elke nacht over moest geven en dan raakte ik nog niet bij het toilet. maar ik stel er mijn hoop niet op, kan evengoed iets verkeerd gegeten hebben ofzo.

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Ik ben Charlie, 37 jaar en samen met mijn man hebben we een dochtertje Fleur van bijna 3. Ik ben sinds begin 2007 gestopt met werken en 'doe' het huis. Lekker ouderwets :). Mocht er een tweede komen dan wil ik op zoek naar parttime werk al hij/zij 1 jaar oud is.

Nou Grace, jij met je overgeven!!! Je maakt het wel spannend. Hier helemaal niets dus...maar het is nog zeer vroeg. Houd jullie wel op de hoogte!

Liefs C

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    jaja wat zegde ik geen kwaaltjes, ik krijg al gevoelige borsten en stijve tepels ook!! gezellig !!! en zeker als je weet dat het wss allemaal in je hoofd zit

4. Charlie007

Ja dat met die kwaaltjes, ik weet zo onderhand wel dat het allemaal niets hoeft te betekenen, de eerste paar maanden had ik de ene keer pijnlijke borsten paar dagen na ei, dan pas een week na ei zo na mogelijke innesteling...en dan haal je je van alles in je hoofd. Ik ben nu bijvoorbeeld echt heeeeeel erg moe, echt nergens zin in en dan denk ik ook gelijk van alles maar het is nog echt te vroeg voor iets.

Maar op welke dag van je cyclus zit je nu dan Grace?

Liefs C

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he charlie ik zit nu op dag 22. ik had op dag 14 een goede foliekel zitten dus pregnyl gekregen en dan springt het eitje binnen de 36 uur. vandaag heb ik al testen in huis gehaald.

6. Charlie007

Hi Grace, je kan donderdag over een week testen ongeveer toch? of al eerder? Spannend! Wij gaan 4 juni op vakantie en 6 juni is mijn NOD...maar goed, mij kennende ben ik voor die tijd al ongi ;). Nou ja, we moeten wel positief blijven. Ben er momenteel van overtuigd dat het allemaal aan mij ligt. Denk dat mijn man's zaad gewoon niet overleefd bij mij omdat ik nooit echt overvloedig vruchtbaar slijm heb waarschijnlijk vanwege mijn leeftijd. Heb wel 3 dagen voor ei meer afscheiding en ook wel dat richting het juiste, waterig en helder maar dat rekbare rauwe eiwit verhaal heb ik niet en op het moment supreme ben ik zo droog als een kurk...zo erg. Kan me van vroeger herinneren dat ik de inlegkruisjes altijd moest aanslepen. Ben bang dat dat dus de oorzaak is, slecht slijm.

Blaaaahhhh, lekker negatief weer.

Nou ga even verder, ik duim voor je Grace, zet hem op!

Charlie

7. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey daar,

Charlie, vervelend slijmverhaal, hopelijk gaat het toch snel lukken!
    Grace, ik begrijp goed dat jij aan de medicijnen zit om zwanger te raken. Ik ben er nog niet zo in verdiept. Het enige wat ik ken is clomid (?) als je geen eisprong krijgt... verdere dingen hoor ik wel veel in de rondte maar weet het fijne er niet van.

Nog ff en dan gaan we weer een ovulatie tikker maken, dat is gemakkelijker bijhouden:)

Hier lekker weekend en weertje achter de rug. Vandaag goed nieuws gekregen; een vriendin is zwanger! ze hebben vorig jaar hun kindje met 21 weken verloren... ze is nu 11 weken en het lijkt er allemaal goed uit te zien.

Slaap lekker allemaal!

8. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey esmee, super goed nieuws voor je vriendin zeg. hopelijk loopt alles nu goed af. over vruchtbaarheidsbehandelingen weet ik ondertussen wel al bijna alles. maar het is allemaal heel ingewikkeld.

hey charlie: leuk slijmverhaaltje zeg haha. ik had deze maand ook niet echt veel afscheiding rond de periode van mijn ei maar de gyn zei dat ik goed slijm had dus zo zie je dat je niet altijd slijm moet zien of voelen om er te hebben.
    wanneer ga je testen als je op je NOD op vakantie bent? je kunt altijd een testje in je valies stoppen in het geval dat je niet ongi wordt. het zou wel een super verhaal zijn om te kunnen vertellen dat je een positest had op vakantie!!!
    ik ga proberen zo lang mogelijk te wachten met testen maar het is nu al moeilijk laat staan dat ik kan wachten tot 3 juni.

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    oh ja, mijn man is 22 juni jarig, nu dacht ik even als ik een posi test zou hebben van te zeggen tegen hem dat ik ongi ben geworden en dan als kado op zijn verjaardag de posi test te geven ofzo. vinden jullie dit wreed van mij of een goed idee. op het ene moment denk ik, ja grace super goed idee maar op het ander moment denk ik dan jah verdient hij het niet om het te weten vanaf ik het weet?!

10. Charlie007

Dag meiden, ja lekker slijmverhaal, maar ik lees ondertussen dat het niet zo veel hoeft te betekenen inderdaad. Nou we wachten af.

Ja Grace dat is echt wreed om hem zo lang te laten wachten!!!!!! ha ha, maar je kan wel de test inpakken en zeggen: vroeg verjaardagskadootje en gaan jullie lekker een nachtje weg samen om het te vieren rond zijn verjaardag. Waar woon je in Belgie? Mijn man is 26 juni jarig, en Fleur een week later. Een feestmaand!

Ik denk dat ik de dinsdag 8 juni ga testen, we zijn dan toch weg en ik vind het wel spannend om 1 a 2 dagen het voor mezelf te houden...maar ik ga nu van niets uit verder hoor...merk helemaal niets nog (natuurlijk). Jij Grace nog aan het overgeven?

Leuk voor je vriendin Esmee! Vrienden van ons verloren hun baby met 17 weken maar gaan nu bevallen van een jongetje. Ze waren namelijk al snel weer zwanger.

Nou mijn temp is lekker hoog momenteel. Zal wel door het warmere weer komen. Heb na ei lang niet zo'n radicale temp verhoging gehad moet ik zeggen.

Nou ga even verder. Moet strijken....balen...

Liefs Charlie

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ok ik dacht het al dat het TE wreed zou zijn haha. ik woon in bredene ( naast oostende).
    na die nacht vol overgeven heb ik geen last meer gehad
    van overgeven dus zal ik wel iets verkeerd gegeten hebben.
    ik heb eergisteren en gisteren ook mijn temperatuur eens genomen haha in het midden van de dag dan wel haha, de eerste dag had ik 37,3 en gisteren 38. is dit wel normaal ?

12. Charlie007

Hai,

Je temp zit in ieder geval goed hoog. Bij mij is die overdag ook zo rond de 37.3/37.5, 38 kan het zijn na inspanning. Beter te tempen in de ochtend. Maar de hoge temp betekend dat je progesteron goed zijn werk doet :). Hopelijk netelt er zich van alles goed in bij ons. Bij jou is het waarschijnlijk al gebeurd!

Liefs C

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend dames!! Ik duim ik duim hoor!!

Ennuh Charlie: Meid maak je niet druk, hier ook nooit veel vruchtbaarslijm voor eisprong en je ziet het resultaat ;) !!

Grace: Ik zou niet zolang kunnen wachten en ook niet willen wachten om het je vriend te vertellen eigenlijk... maar dat moet je zelf weten ;) Ik kan nu al moeilijk mn mond houden, ben meer van: Als er iets is, bel ik hem eigelijk meteen :p HAHA!!

14. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he sam hoe ging het bij de vk? alles in orde? en ik weet ook niet goed als ik het wel zou kunnen verzwijgen voor hem als ik uiteindelijk zwanger zou zijn. ik ga het hem gewoon vertellen en zeggen dat hij geen kado meer krijgt op zijn verjaardag haha ocharme da manneke.

en charlie, wij zijn goed bezig he!!! inderdaad de innesteling zou bij mij al moeten gebeurd zijn ondertussen. pfff ik wil al testen, maar het is nog veel te vroeg. nog 8 x slapen ( zoals ze tegen de kindjes zeggen)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Grace nog maar 8 x joh ;) !!!
    Bij vk alles goed. Kindje ligt startklaar en is al aan het indalen :D !! Dus dat is super :D

16. Charlie007

Gelukkig Sam, tja na een paar maanden ga je van alles bedenken waar het aan zou kunnen schelen. Nou wie weet hoeven we daar binnenkort niet meer over in te zitten. Fijn dat je kleine goed ingedaald is en spannende tijd dus! Leuk hoor.

Ja spannend Grace, nog even afwachten. Ik zou ook wel vast willen testen..ha ha!! Voel wel af en toe krampjes, maar dat heb ik wel vaker week voor ongi.

Groetjes C

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    vanavond is zijn de boosbuien terug begonnen, natuurlijk kan dit maar op 2 dingen wijzen, zwangerschap of ongi. pfff altijd maar twijfelen, al durf ik het bijna niet meer te zeggen dat ik er een goed gevoel in heb deze maand.

sam super dat je kindje al aan het indalen is, het komt nu echter wel dichtbij he!

18. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    oh grace ik hoop het het voor je!!

en charlie ben je al klaar met strijken?

Ik ga zo tukken, lange werkdag gehad, van 9 tot 9 gewerkt..

19. Alita

Alita Niet meer actief

spannend!!!!!

20. Charlie007

Hai meiden,

Hoe gaat het hier? Grace heb je al meer kwaaltjes? Bij mij niet veel nieuws. Beginnende pijnlijke borsten en in ieder geval geen innestelingsdip op mijn temperatuurkaart, hoeft ook niet altijd maar had ik wel met Fleur. Ga er dan ook maar niet van uit deze maand. Kan ik in Italie in ieder geval nog een glaasje drinken :).

Nou we gaan naar zwemles.

Fijne dag allemaal, C

Deel Deze Pagina