hoi, ja da symptonen beginnen zich hier ook al op te stapelen. pijnlijke borsten, moodswings,... maar we gaan van niets uit!!! ik wil wel maandag al testen haha.
oeeh meiden ik hoop het voor jullie!!!! Hier wat hcg=tjes +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nou, hier op het forum zijn verschillende dames die nog 7/8 dagen hebben tot testen met allerlei kwaaltjes!!!!!! Nou dan is mijn hoop al weer weg.....ik merk echt niets...en kan me ook niet meer herinneren wanneer ik met Fleur kwaaltjes kreeg . Nou ja het blijft afwachten.. C
Meid de keren dat ik zwanger bleek, had ik minder klachten dan de maanden daarvoor !! Dus zegt idd niets!!!
Maar die enorm gevoelige tepels die ik met Fleur had, echt dat ik mijn beha uit moest doen de hele tijd, dat soort symptomen wacht ik dan op, tja en die krijg ik telkens nooit. Kan het dan echt zijn dat het bij een tweede zwangerschap anders is? Dat vraag ik me dus af. Mijn man zegt dan heel lief: misschien krijg je niet die pijnlijke borsten omdat je melkkanalen toen al zijn geactiveerd of zo....ach zo schattig die mannen...hi hi. Nou ja, kan gaan speculeren maar moet gewoon geduldig zijn. C.
@Charlie had ik bij eerste zwschap ook die overgevoelige tepels en deze zwschap zit ik er nog altijd op te wachten!! Iedere zwschap is anders meid.....
Nou dat is goed om te horen, dan kan ik mooi komende week nog even doordromen . Zo spannend altijd weer. Liefs C
ja hoor charlie, elke zwangerschap is anders, en toen ik zwanger was van amy had ik ook bijna geen tot niets van zwangerschapskwaaltjes. deze maand heb ik er ook redelijk weinig.
hoi meiden, vanmorgen heb ik een test gedaan en eerst dacht ik niets te zien tot manlief me vertelde dat hij wel IETS zag in het licht. dus toen ik keek ook in het licht zie je een heeeeeeel licht streepjeen ook heel dun, nog geen mm dik. ook bijna niet te zien met het naakte oog. wat denken jullie dames? wie weet begin ik al lijntjes te zien die er niet zijn. ik kan ook geen foto plaatsen want daar is niets op te zien.
ik heb er ook al op gelet dat mijn tepels altijd uitsteken de laatste tijd, normaal heb ik dat niet. oooooh ik hoop het zo. en als ik deze maand zwanger blijk te zijn stop ik onmiddelijk met roken.