joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ha ha die Jildou, lache toch die kleintjes, ze verzinnen altijd weer wat. Die van mij zei eergister in bed tegen haar beesten (hoorde het door babyfoon): papa is weg met het vliegtuig.......naar zijn vriendinnetjes......papa is werken...(hij was 2 dagen in Zweden voor werk)....ha ha..je lacht je toch dood :).

Nou Grace spannend!! Maar pas op het met vage lijntjes, sommige testen kunnen van alles vaags laten zien. Heb je een betrouwbare test? Beter nog even wacht tot maandag of zo...ik hoop het zo voor jullie!!

Liefs C

2. Charlie007

Ohhhh dat met die tepels heb ik ook, vooral onder de douche enzo, beetje gevoelig. Maar dat heb ik wel vaker (ook als ei eraan komt) maar dan iets dichter bij NOD. Spannend!!!!!!!!!!!!!! :D Ik mag nog een hele week hopen...

C

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja ik heb het ook onder de douche!!!! ik gebruik de testen van kv 2 voor 5. vriendin is hier daarnet geweest en ze zag hem ook super he!!! maandag nog es testen spannend ...

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    maar we blijven hopen!!!

Ik weet nog dat ik van Chris ook geen last had en voor de grap een test deed omdat ik die dag precies een maand verder was dan mijn laatste ongesteldheid. Heel grappig was het; twee streepjes :$
    Die dag nog niets en de volgende ochtend zo misselijk als de hel..

Ik hoop iig dat ik bij de volgende niet meer zo en zolang misselijk ben..

Heb net een luiertaart in elkaar geknutseld voor de babyshower van mijn beste vriendin morgen :D

Slaap lekker allemaal!

5. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    lees nu pas grace haar verhaal, heb wat pagina's gemist blijkbaar!!
    SPANNEND!! bij mij was ook kv test en die zijn echt prima. Heb laatst getest (omdat ik dacht wat te voelen) maar er was niets, en dan zie je op die testen ook ECHT niets. Duss een klein streepje... is ook een streepje...;)
    Ik hoop het zo voor je!!!

Tot morgen!

6. Charlie007

Oh spannend Grace! Leuk voor jullie hoor :). Ik duim voor je.

Liefs C

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    vanmorgen terug gestest en op het eerste zicht niets gezien. we wachten nog even af.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je maakt het iig wel spannend ;) !!

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja zoals altijd he, het is bij mij welke elke maand spannend. haha, dat maakt het eigenlijk wel een beetje leuk. zeker als het al wat moeilijker wil lukken.

10. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    hoi dames, is heeeel tijdje terug dat ik hier gereageerd heb maar goed, hello everybody hihi!
    ik zit met klein dilema, misschien kunnen julle adviseren;
    we willen graag een tweede kindje, we zijn er dan ook mee bezig, maar tegelijkertijd kamp ik met overgewicht, en wil echt naar sportschool, om in iedergeval 2x perweek te trainen.
    nu zit ik te twijfelen, is het nou goed om te sporten in de zin van afvallen omdat ik gehoord had dat dieten enzo niet goed is tijdens zwanger zijn, maar dat ben ik niet ( dat ik weet!)

snappen jullie me, ik bent zat om zo dik te voelen en wil echt afvallen maar mn kinderwens is ook groot!!

ik hoop dat jullie tips hebben
    dikke knuffel van mamaatje123

11. Charlie007

Hoi mamaatje, welkom terug!

Ik zou lekker gaan sporten als ik jou was, 2 x in de week is prima lijkt me. Zelf ben ik aan het Sonja Bakkeren (heb geen overgewicht maar wil gewoon 3 kilo kwijt) en dat gaat prima. Val ongeveer 1 kilo per week af, misschien iets minder. Maar ik vind het eten gevarieerd en als ik het niet op 2 crackers red dan neem ik er ook gewoon 3. Verder mag je fruit en groenten dus vind het prima te doen. Raak ik zwanger dan pas ik het gewoon aan en eet iets meer maar honger heb ik er niet mee.

Je zou ook advies kunnen vragen aan een dietiste via je huisarts. Dan kan je leren verantwoord af te vallen als je zwanger wilt raken.

Veel succes,

Charlie

12. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hoi mamaatje,

Dieeten is alleen schadelijk voor/tijdens een zwangerschap als je gaat crash dieeten waarbij veel afvalstoffen vrijkomen. Ook is het niet verstandig om vervangende producten te gebruiken waar misschien niet genoeg in zit. Verder is er nog nooit iets mis gegaan bij een normaal dieet waar we gezond eten onder verstaan en 2 x per week sporten doet iedere gemiddelde nederlander. Zo lang je niet over 3 maanden de marathon wilt lopen en daarvoor extreem gaat trainen is er niets mis.
    Mijn instructeur zei dat het juist gezond is voor ontwikkeling van hart en bloedvaten. Hij zij me alleen wel goed naar mijn lijf te luisteren dat als ik flauw werd (toen was ik net zwanger) ik ook gewoon moest stoppen. Geef je trainer aan wat je plannen zijn (afvallen en toch ook zwanger raken) en dan zullen ze het programma er op aanpassen. Een goede sportschool/trainer die kan en wil dit altijd voor je doen!

13. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    dank jullie wel lieve dames, ga van de week naar mn eerste sportschool les, ik denk dat ik dan ook beter in me vel ga voelen hoor want is echt heel vervelend niks te kunnen passen bij vera mode of hm etc,

maar ja als ik nou zwanger ben eind van de maand spring ik wel een gat in de grond hahahahahha (snappie?!)

meiden, ik hoop vaker ff langs te komen en voor allen een mooie nacht
    leifs mamaatje123

14. Charlie007

Grace heb je nog getest?? Hopelijk goed nieuws voor jullie!! Ik duim voor je..

C.

15. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    neen niet meer getest hier, nu wacht ik mooi af tot donderdag. ik heb mijn hoofd een beetje laten hangen na die negatieve test van zondag. maar er is nog hoop!

16. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    mamaatje succes met afvallen, goed dat je er mee bezig bent. ik heb ook overgewicht maar hou me er niet echt mee bezig, ook al is het wel iets dat meespeeld dat ik moeilijk zwanger wordt. ik voel me goed zoals ik ben. toen ik 16 was heb ik een maagbandage laten steken. toen ben ik heel veel vermagerd maar plots was het gedaan, ondertussen ben ik terug dikjes. zolang ik gezond ben ben ik blij !

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dames ik krijg ongi krampjes!!! tzal toch geen waar zijn he!!!

18. Alita

Alita Niet meer actief

grace je weet het niet meid, als je zwanger bent heb je dat ook....hoop voor je dat het raak is meid!!

19. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dank u cindy, tot nu toe nog geen bloed!!

20. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    kheb net telefoon gekregen dat mijn vriendin elk moment haar kindje kan bevallen. super spannend. ze heeft 3 cm opening dus het zal zeker nog voor vandaag zijn .

Deel Deze Pagina