joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

spannend!!!!!!!!

Nog altijd krampjes en geen bloed?.....oeeh wie weet!!

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik durf geen test meer doen, ik ben echt bang voor een zoveelste teleurstelling!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja nog even wachten mischien en je ziet het wel niet?

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ja Grace nog even volhouden! Nog even wachten en heel hard tegen jezelf zeggen dat je toch vandaag wel ongesteld word... (bij mij hielp het ;))
    En spannend van je vriendinnetje! Hoop dat jij ook snel mag...
    Hier vandaag een ziek mannetje. Heeft al twee dagen bijna 40 graden koorts en heeft volgens de dokter een virus infectie. Geen medicatie tegen opgewassen dus... Paracetamol en heeel veel liefde. Hij slaapt nu al bijna de hele dag en is soms een paar minuten wakker. Hij heeft het echt zwaar te pakken.:( Ik hoop dat hij snel opknapt want hij is wel jarig zaterdag!

fijne dag nog allemaal!

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hee meiden,

Nou hier ook ongi krampjes en van die rekkende liezen weer je wel, raar gevoel.. en mijn NOD is pas zaterdag, lekker veel belovend. Nou we wachten af, we pijnlijke borsten nu al een paar dagen.

Wat zielig voor je mannetje Esmee! Naar altijd als je kleintje niet lekker is. Hopelijk knapt hij op voordat hij jarig is!

Verder geen nieuws, ben verkouden en slaap snachts slecht, hopelijk gaat het vanavond beter.

Groetjes C

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    oh esmee wat jammer van je klein ventje, hopelijk is hij weer helemaal beter tegen zaterdag!!! en charlie, wanneer vertrek je op reis?
    morgen moet ik nog 1 dagje doorstaan en dan mag ik donderdagmorgen testen !!!

vriendin is nu nog niet bevallen.

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    jaaaa, kyara is geboren 18u20 en weegt 2,970 kg en 50 cm.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gefelicteerd Grace met je vriendin :D En hopelijk kunnen we jou deze week ook feliciteren :D !!

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Gefeliciteerd Grace met je vriendin!!

En spannend meis... ik hou het in de gaten.. ik hoop dat je snel een positieve test in handen heb!!

Liefs

10. Alita

Alita Niet meer actief

leuk grace!!!

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dank u iedereen, de spanning begint hier nu echt wel op te lopen hoor, morgenochtend om 7u30 ten laatste moet ik ongie worden. onze hoop wordt echter met de minuut groter. maar ik wil me nog niet helemaal laten gaan. morgenochtend kan ik evengoed opstaan met een rood broekje. en manlief is dan al gaan werken dus zou moeilijk zijn om te slikken.
    brand allemaal maar een kaarsje he voor mij vanavond.

12. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hoi grace, gefeliciteerd met Kyara! Leuke naam btw...

en omdat je medicijnen gebruikte is het dan echt zo dat je morgen met de klok gelijk ongi moet worden? of kan het nog wat op zich laten wachten...? heb er geen verstand van..:(

Mannetje is weer iets opgeknapt. Hij is vandaag een half uurtje wakker geweest net toen papa thuis kwam dus dat was wel lekker en fijn voor papa. Voor de rest heeft meneer alleen maar op mijn borst gelegen want iets anders wilde hij niet. Ik mocht zowaar 2 keer gaan plassen.
    Koorts is nu ook iets gezakt dus crossed fingers dat hij de nacht gewoon doorhaalt... Gelukkig morgen niet zo'n heeel lange werkdag.
    zit nu nog admin te doen omdat dat er vandaag niet van kwam natuurlijk:)

bye weer!

13. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    he esmee, super dat de koorts al wat gezakt is. is altijd zielig als zon kleintje zo ziek is he!

om te antwoorden op je vraag, ik kreeg op 17 mei om 19u30 een pregnyl spuit. dan duurt het max. 36 uur voor je eitje springt. dus dat was dan max. op 19 mei 7u30. dus 14 dagen bijtellen kom ik op morgenochtend 7u30. vorige maand was ik enkele uren vroeger ongie. dus ik ga ervan uit dat het ten laatste morgenochtend moet gaan worden. ik vind het allemaal zoooo spannend dat ik niet kan slapen. ik heb me dus op het topic raadsels en puzzels gestord . is wel nog fun hoor!

14. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hahaha je raad maar raak voor een knaak!!
    Ik lees snel morgen ochtend nog even hoe het verhaal afloopt.. spannend!!!!!!!! Ik duim voor je zo in bed!

15. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dank u esmee, jammer genoeg is de test vanmorgen spierwit gebleven. wat een teleurstelling!!!!! maar nog steeds niet ongie. ik denk ook niet dat ik laat positief zal testen want van amy teste ik al 3 dagen voor nod positief.

16. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Nou Grace, wat jammer dat je test nog wit is, maar er is nog hoop, elke zwangerschap kan anders zijn dus misschien test je nu wat later positief.

Hier af en toe krampjes en steken dus het zit er ook wel weer aan te komen. Ben ook helemaal niet lekker, erg verkouden en slaap al een paar nachten slecht, hoofdpijn. Balen moet nog veel doen voor de vakantie en ga maar gewoon door vandaag want het moet af. Zit nu aan de koffie om me op te peppen.............zzzzzzzzzz..............zzzzzzzzzzz.....

We gaan vrijdagmiddag weg Grace maar ben het weekend van de 11de weer even thuis en dan gaan we de maandag samen naar Italie...erg veel zin in.

Nou hopelijk snel een posi test voor je meid.

@Esmee fijn dat het beter gaat met jullie kindje! Hij zal nu wel snel opknappen.

Geniet van het zonnetje en groetjes, C

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Esmee: gelukkig gaat het weer wat beter met je kleine mannetje!!!

Grace: nog niet de hoop opgeven he?! Precies zoals charlie zegt: elke zwangerschap is anders, en wie weet test je nu wat later positief :)

Charlie: fijne vakantie alvast!!!

18. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    grrrrr!!! maar geen ongi is ook nog goed :D
    moet weer weg want er roept iemand;)

19. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen, ondertussen nog steeds niet ongi!!! vanavond heb ik bloed laten prikken bij de ha. morgenavond om 18u15 mag ik bellen voor het resultaat. zooooo spannend allemaal, morgen ga ik op kraambezoek naar mijn vriendin.jammer dat ik het dan nog niet weet!

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    spannend!!!! ik zou volgens mij de kruidvat overvallen voor een lading testen.....:D

Deel Deze Pagina