Ja ik vind het ook snel gaan allemaal. Voor je het weet heb je je 2e kindje alweer in je armen Ben wel weer net zo benieuwd naar alles als bij de 1e. Cindy: Wel lekker vroeg meis!!
Ja leuk weer he De 13e is er een neefje van ons geboren, echt leuk weer... en zooooooo klein Tot morgen Cindy en succes!
Nee ik ook niet hahaha... Dat is 1 van de weinige dingen waar ik tegenop zie.. Maar dat komt ook wel weer goed
Hoi Dames, Ook wij zijn weer gestopt met de pil. Op voor een tweede wondertje en zorgen dat ons zoontje Stan een grote broer kan worden. NOD weet ik niet aangezien ik een hele onregelmatige cyclus had tijdens de vorige stopperiode (hebben toen bijna een jaar geklust voor het raak was, cyclus varierend van 28 dagen t/m 51 dagen) Liefs Marjan
OK, ik heb dus even een stuk gemist... sorry Waarom hebben we eigenlijk een deel 2? Ik was tijdelijk even niet meer online, was een beetje sipjes omdat het nog niet wilde lukken en bijna iedereen hier is al zwanger. (wat ik jullie natuurlijk echt van harte gun he!!) Nu zit ik zelf weer op de wachtbank Dus Charlie, jij ook blijven hangen he, dan kunnen wij iig geval nog klachtjes uitwisselen enzo Cindy, las ik het goed dat je vandaag echo hebt? Veel succes en plezier!! Voor de rest heb ik niet echt meer bijgelezen, vergeef me... Vanaf nu hou ik het weer bij! Liefs Linda
Ik ben er ook weer. Was even zoeken. Deel 2??? Jullie kletsen ook zoveel. Als ik een paar dagen niet geweest ben mis je toch behoorlijk wat.
Het vorige topic was gesloten. Dat gaat automatisch als er een bepaald aantal berichten zijn geschreven. Linda26, ik ben er nog wel voorlopig hoor. Heb niet het idee dat het hier heeeel snel gaat lukken. Ik weet heel goed hoe je je voelt en was vorige week ook erg teleurgesteld weer. Had zo'n gevoel dat het echt raak was. Terwijl hier zowat iedereen in 1 ronde klaar is...dan heb je het idee dat je straks hier als enige elke maand opschrijft dat je zwanger denkt te zijn terwijl je het niet echt bent. Genant is niet het juiste woord maar je weet wel wat ik bedoel. We blijven gewoon positief toch? Jij zit nu op het wachtbankje en wij gaan er einde van de week weer vrolijk voor. Hoe lang ben je nu bezig en hoe is je cyclus? Veel succes meid en kop op! Charlie
hoi hoi, @remmar: welkom hier, hopelijk gaat het deze keer wat sneller! @ ingie: over 3 dagen mag je testen, spannend zeg! @linda: welkom terug, wij mogen rond de zelfde periode testen als je banner klopt! ik ben ziekjes , loopneus, keelpijn, hoofdpijn, je kent het wel he! en stiekem ook gevoelige borsten :s :d
Dit is de derde ronde (ik weet het, zo lang is dat nou ook weer niet ) Met cyclussen van tussen de 5 en 6 weken. Meestal is het 5 weken en 1 of 2 dagen. Ik denk dat m'n banner nu wel klopt. Tuurlijk blijven we positief! Vroeg of laat is het hele clubje zwanger hoor! Veel succes en vooral plezier van het weekend . Voor jullie ook spannend ingi en grace! Ik gun het jullie ook echt van harte hoor, na de ellende die jullie hebben gehad! M'n duimen draaien! Dat we allemaal maar een lief, gezond oktoberkindje mogen krijgen
Remmar: welkom! Ingie: goed dat je ons weer gevonden hebt!! Wanneer wil je evt. weer gaan testen? En wat zegt je gevoel erover? Linda26: wat jammer dat je ff in een dipje zat; maar wel heel begrijpelijk hoor. Succes in deze ronde!! Grace: beterschap en misschien...... wanneer wilde jij ook alweer gaan testen? En Cindy: hoe was het??? (ik weet het, je was druk en zou waarschijnlijk pas laat iets kunnen laten horen, maar toch... ben zo nieuwsgierig ) Hier: niets nieuws....wat trekkerig gevoel in de onderbuik/liezen (banden?).
Helaas hier geen goed nieuws....geen hartje wat klopte, kindje was 7,5 week dus is net pas gebeurt....we zijn heel erg verdrietig natuurlijk en zal ook een tijdje afscheid gaan nemen van dit forum....
Jeetje Cindy wat ontzettend erg voor jullie! Dat had ik nou echt niet gedacht te horen zeg wat jammer allemaal. Hoe ging het dan? Konden ze gewoon echt niets horen, hebben ze er goed de tijd voor genomen? Kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent en je vriend ook en tijd nodig hebt om dit verlies te verwerken. Heel veel sterkte de komende tijd. Veel liefs van Charlie