ah esmee en ik maar denken wat er binnen 2 dagen ging gebeuren! je spiraal dus. vanaf nu begint het echte werk meid!!! heeeel veeel succes ermee... en sam en manny jullie ook heel veel succes en hou ons op de hoogte eh!
hoi dames, hier hadden we gisteren 2 eitjes aan 1 kant zitten. dus die gaan alletwee gaan springen binnenkort. pregnyl gekregen en nu klussen he. op 3 juli mogen we testen. ik hoop enkel dat het geen tweeling wordt. hoe gaat het met de zwangeren op hun einde???
Ja zwangere mokkels, hoe gaat het met jullie? Al last van allerlei vocht in alle gaten? HAHAHA sorry wilde ff flauw doen, word een beetje melig van die ONGI die ik nu nadat die spiraal eruit is.. Wist al niet meer hoe je kunt bloeden als een rund als je ongi word :x BLEHH maar volgende week weer klussen dus JAAAA Ik ga maar weer want ik krijg een dolle bui! bye
Esmee, neej hoor geen last van veel vocht ofzo !! Ennuh verder alles rustig hier Vandaag weer goedgekeurd door de vk!! Ze dacht maandag toen ze hier kwam dat ik toch bezig was, toen ze me zag. Maar helaas, grapje van buikje Nou ja helaas.. Mag ook nog wel even zitten hoor, kan ik nog even genieten van m'n buikje !! Grace Super meis!! Nou liever 2 dan geen zou ik zeggen!!!
Esmee: Tuurlijk mag je dat vragen, heb er niet zo'n goed antwoord op !! Jildou is een friese naam en hoor je hier dus ook wel vaker. Manlief en ik vinden dit meteen een leuke naam en voordat we bezig waren met zwanger worden, wisten we de meisjesnaam dus al! Het is overigens Jil-dauw om het maar dom te schrijven, zo spreek je het uit. Ik ben er namelijk inmiddels achter dat veel mensen Jildoe zeggen, maar dat is dus niet goed !!
Hai meiden Ook hier nog steeds rond en gezond Geen vocht gelukkig.. Ja idd Grace.. zoals Sam ook al zegt: liever 2 dan geen Lijkt me wel mooi een tweeling.. druk, maar wel leuk. xxx
ja hoor een tweeling lijkt me ook wel leuk, maar wel zwaar... en sam ik dacht ook dat het jildoe was. en esmee, nu nog een weekje tandjes bijten en dan volle gas geven haha... hier hebben we gisteren geklust dat de pannen van het dak vlogen haha... vanavond nog maar eens en morgen en overmorgen enzo ... hihi
Hahaha... Dat is er dan niet zachtjes aan toe gegaan Je kan niet vaak genoeg klussen he. Succes en hopen dat deze ronde raak is
jaaa hahaha beter dat dan een man met prestatie moeilijkheden... lekker vrij vandaag. ff nieuwe pyamas voor mijn knul gescoord bij prenatal en een leuk voetbalshirtje! Nu ff vaderdagcadeau inpakken! bloeden weer voorbij, mama ook weer blij!!
hier zijn de klusdagen alweer voorbij... nu komen de moeilijke dagen er weer aan! he esmee ik heb vandaag ook in nederland in de kruidvat een bodytje gekocht voor amy van de voetbal. ik dacht dat het een t-shirtje was want amy draagt geen body's meer. maar we zullen wel een uitzondering maken.